Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovepaard123 schreef:ik snap wel dat mensen er geld voor vragen maar als je genoeg hebt om alles te kunnen betalen mag je toch ook blij zijn als je een leuke verzorger hebt
lovepaard123 schreef:ik had zelf ook een verzorgpaard bij een meneer
hij zij ja normaal vraag ik er geld voor maar als je mijn paarden in beweging houd en er wat mee doet en je ook wat helpt zoals stallen uitmesten dan hoeft dat niet
anders was ik ook helemaal niet gaan rijden bij die meneer heb het er een jaar volgehouden wel leuk maar we gingen verhuizen uiteindelijk toen besloot ik er toch maar niet meer heen te gaan want die man was altijd verschrikkelijk saggerijnigmaar nu een halfjaartje? een leuk nieuw adresje waar ik me helemaal thuis voel , gratis en een super aardig opa figuur
waar ik de hele dag rondloop en meer doe dan alleen rijden, super gezellig! xo
ik snap wel dat mensen er geld voor vragen maar als je genoeg hebt om alles te kunnen betalen mag je toch ook blij zijn als je een leuke verzorger hebt
Em_ schreef:Ik ga geen geld vragen voor mijn paard.. Ik heb ook nooit voor verzorgpaarden hoeven te betalen, alleen maar wat klusjes hoeven te doen. Ik vind dat eigenlijk ook wel zo fair. Dus nu vraag ik ook alleen maar of ze 1x in de week willen uitmesten, en in ruil daarvoor mogen ze 1x per week rijden en 1x per week iets anders (zoals grondwerk/longeren/tutten). Alleen nu nog iemand vinden!
lienieminie schreef:Ik ben dus gaan kijken en rijden gister (ging heel goed) maar het is €85 per maand 2 (soms 3) keer per week mijnmoeder vind dit veel te veel
Is dit bedrag inderdaad te hoog?
lienieminie schreef:Tigra_ schreef:
Bijdrage is heel persoonlijk. Vind jij het dat waard? Je kan kijken naar wat je allemaal kan/mag en wat voor faciliteiten er zijn. Daar zou ik zelf naar kijken. En eventueel of je ook andere klusjes moet doen.
Je zou zo'n 10,60 per keer betalen. Je moet het zelf beslissen. Zijn mensen die 100 betalen voor 2 dagen in de week en er zijn er die 50 betalen voor 2 keer. Je moet je echt afvragen of het jouw die 85 euro per maand waard is en wat komt er eventueel nog bij. Wil je nog gaan lessen bv dan komt dat er waarschijnlijk bij?
Lessen krijg ik dan 1x per week van haar ik mag naar buiten, in de bak, longeren eigenlijk alles wel maar voor mij is die 85,- het 100000% waard maar ik betaal niet dat doet mijn moeder en zij vind het een beetje veel maar ik ga nog een keer goed met haar praten enz.
terpentijn schreef:Hier voor moet je dus een ECHT capabele, kalme en zelfovertuigde amazone of ruiter hebben, die niet terugschrikt voor zo'n grillige uitwas van het paard.
Het valt me eigenlijk best wel tegen dat men na een val of incident meteen afhaakt.
Voor die merrie zou nou een doorzetter met gevoel moeten langskomen.
myk_en_shant schreef:Waar ik me ontzettend aan erger zijn mensen die op mijn advertentie reageren, waar super duidelijk in vermeld staat dat ze verplichtt bij mij twee lessen in de maand af moeten nemen waarvan de kosten leeftijd afhankelijk is (max 54 euro).
Komen ze proefrijden, dan is alles super en top. Regel je zelfs wanneer ze de volgende keer weer komen, dat je er ook bent om ze nog even verder te helpen.
Bellen ze de dag na proefrijden dat ze het toch niet zien zitten met één of andere l*l smoes.