Tigra_ schreef:Chantaliiejj schreef:hallo, ik heb gister dus naar een verzorg paard gekeken en ze zij dat ze geen vergoeding vroeg per maand.
Dus ik er heen gegaan gister het was een heel leuk paard en zou hem dus gaan verzorgen stond ik op het punt om naar huis te gaan zegt ze ik vraag wel 50 euro per maand terwijl ze in de mail schreef ik hoef geen vergoeding
Hoe banketstaaf is dit ik heb gezegd dat ik het niet doe met een vergoeding wat zouden jullie op zo'n moment doen
Dat is zeker banketstaaf heb je dat ook gezegd? Je mag best laten weten wat je er van vind. Eerst zeggen dat het niets kost en nu ineens wel. Je had best kunnen zeggen dat ze het had moeten laten weten van te voren want dat dit tijdverspilling is voor jouw en voor haar. Je kan/wil niet betalen dus is het klaar.
ja ik heb het ook tegen de eigenaresse gezegd dat ik het erg banketstaaf vond dat ze er nu pas mee kwam terwijl ze in de mail zij dat ze geen vergoeding vroeg.
Ik heb ook heel eerlijk gezegd dat ik geen vergoeding wil betalen en dat ik het niet kan betalen vind het erg jammer dat het zo moet lopen
lith schreef:Poeh dan reageer je via mp wacht je al 2 wk op een reactie... mogelijk op vakantie of al voorzien.. waarom is het toch zo lastig om een verzorgpaard te vinden omgeving lopik, vianen, montfoort...
Dit probleem heb ik ook heel vaak gehad blijkbaar is het toch lastig om een mail terug te sturen als ze al mensen hebben terwijl dat wel zo netjes is, heb het ook heel vaak gehad als we een afspraak zouden plannen dat ze dan niks terug sturen