Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:18

Tigra_ schreef:
Chantaliiejj schreef:
hallo, ik heb gister dus naar een verzorg paard gekeken en ze zij dat ze geen vergoeding vroeg per maand.
Dus ik er heen gegaan gister het was een heel leuk paard en zou hem dus gaan verzorgen stond ik op het punt om naar huis te gaan zegt ze ik vraag wel 50 euro per maand terwijl ze in de mail schreef ik hoef geen vergoeding
Hoe banketstaaf is dit ik heb gezegd dat ik het niet doe met een vergoeding wat zouden jullie op zo'n moment doen

Dat is zeker banketstaaf heb je dat ook gezegd? Je mag best laten weten wat je er van vind. Eerst zeggen dat het niets kost en nu ineens wel. Je had best kunnen zeggen dat ze het had moeten laten weten van te voren want dat dit tijdverspilling is voor jouw en voor haar. Je kan/wil niet betalen dus is het klaar.

ja ik heb het ook tegen de eigenaresse gezegd dat ik het erg banketstaaf vond dat ze er nu pas mee kwam terwijl ze in de mail zij dat ze geen vergoeding vroeg.
Ik heb ook heel eerlijk gezegd dat ik geen vergoeding wil betalen en dat ik het niet kan betalen vind het erg jammer dat het zo moet lopen

lith schreef:
Poeh dan reageer je via mp wacht je al 2 wk op een reactie... mogelijk op vakantie of al voorzien.. waarom is het toch zo lastig om een verzorgpaard te vinden omgeving lopik, vianen, montfoort...

Dit probleem heb ik ook heel vaak gehad blijkbaar is het toch lastig om een mail terug te sturen als ze al mensen hebben terwijl dat wel zo netjes is, heb het ook heel vaak gehad als we een afspraak zouden plannen dat ze dan niks terug sturen

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:30

Inderdaad niet zo netjes dat er eerst wordt gezegd dat er geen bijdrage wordt gevraagd en daarna wel.

Ik ben overigens ook een paar keer van zoiets 'beschuldigd'. Ik heb in mijn advertentie namelijk ook niks staan over een bijdrage; niet dat ie niet betaalt hoeft te worden maar ook niet dat ik wel een bijdrage vraag. Dit kaart ik pas aan als ik een paar keer heb gemailt, want als ik het niet vertrouw over de mail dan komt diegene ook niet bij mijn pony kijken.

Heb ik ook een paar keer het verwijt gehad dat ik een tr*t was want in mijn advertentie stond het niet... Dan denk ik nee.. In m'n advertentie staat ook niet dat ie gratis is.. :Y)

Maar als het inderdaad eerst werd gezegd dat er geen bijdrage werd gevraagd en daarna ineens wel dan is dat erg jammer ja, ook best een beetje onbeschoft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:35

Pff, zo had ik het hier ook. Er werd nog niet verteld wat de bijdrage was, dus ik had duidelijk gemaild dat ik de bijdrage niet kon betalen. Was het niet al te hoog, zou ik erover nadenken. Nee hoor, krijg geen reactie meer terug. Nu pas dat ze waarschijnlijk al iemand heeft. Fijn.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:45

Vind he altijd onbeschoft als ze dan niet terug bellen is wel zo netjes als ze dat doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:52

Nouja ik snap op zich wel dat een eigenaar niet iedere dag gaat mailen met de vraag of je het al weet..Dat kan ook weer kwaad bloed zetten natuurlijk :)

Verzorgzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:10

vandaag werden aan mij 3 friese verzorgpaarden aangeboden.
2 van 2 jaar oud en 1 van 3 jaar maar ze zijn nog niet ingereden.
maar dat is geen probleem
maar van mijn ouders mag ik geen verzorgpaard maar wil die friesen zo graag
hoe kan ik ze overhalen heeft iemand tips

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:39

bewijs dat je het waard bent .
zorg dat je je troep thuis opruimt (kamer opgeruimd en schoon houden) .
wat in het huishouden doen .

bewijs dat je de verantwoordelijkheid aankan .

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:21

Ik ben bezig met een nieuwe advertentie voor op marktplaats, mag ik die hier straks neerzetten voor 'commentaar' of het een juiste advertentie is of dat er iets mist? Of is dat niet toegestaan?

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:23

dat mag geloof ik , maar puur voor kritiek/commentaar niet om te adverteren .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:24

Golden_Angel schreef:
Ik ben bezig met een nieuwe advertentie voor op marktplaats, mag ik die hier straks neerzetten voor 'commentaar' of het een juiste advertentie is of dat er iets mist? Of is dat niet toegestaan?

Gewoon hier neerzetten of linkje zodat hij gelezen kan worden en indien nodig aangepast en er duidelijk bij zetten dat het is om
hem na te laten kijken.
Lijkt me dat dat moet mogen toch?

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:35

http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr

zo hier is hij :'D
ik zou graag willen weten wat er eventueel bij kan of eruit moet :)

en waarom geen idee maar blijkbaar vind marktplaats het leuk om de laatste met vriendelijke groet Nathalie Vos onderstreept te doen????

amberlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:10

joann123 schreef:
zoekt iemand een shet van 85 cm om te verzorgen gratis

Hallo ik ben Amber,
Ik ben 10 jaar heb 2 jaar rijervaring, heb een ruiterpaspoort!! En ik heb ervaring met shetlanders.
zou super graag je shet willen verzorgen, hoop dat ik snel iets van je hoor.
Gr. Amber /3

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:30

amberlover10 schreef:
joann123 schreef:
zoekt iemand een shet van 85 cm om te verzorgen gratis

Hallo ik ben Amber,
Ik ben 10 jaar heb 2 jaar rijervaring, heb een ruiterpaspoort!! En ik heb ervaring met shetlanders.
zou super graag je shet willen verzorgen, hoop dat ik snel iets van je hoor.
Gr. Amber /3

dit dien je via pb te doen en niet hier neer te zetten (valt onder adverteren namelijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:02

Misschien heb ik wat gevonden! :D
Ben er nog een beetje over aan het nadenken van doe ik het wel/niet etc..

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:04

Deetjeeuh schreef:
Misschien heb ik wat gevonden! :D
Ben er nog een beetje over aan het nadenken van doe ik het wel/niet etc..

Yay! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:08

Het gaat om een tuiger van 15 jaar, ongeveer 1.78 groot. En het gaat vooral om de verzorging. Heeft namelijk een ongeluk gehad en ze zijn het nu langzaam aan het opbouwen. Het zou voor ongeveer 2x per week gaan. Dat zou ik toch gewoon moeten redden? :D

Maar ik zit wel een beetje te twijfelen.. Of ik het ook echt volhoud als ik niet kan rijden zeg maar. Ik vind het onwijs leuk om ook gewoon te verzorgen. :')

Ach, waarschijnlijk ga ik een maandje op proef. Ook om te kijken of het het red. Ik ben iniedergeval uitgekozen als een van de 50! (ze heeft er 3 uitgepikt.. xd)
En, hoe moet ik het aankaarten bij m'n ouders? Het mag van ze, dat wel. Maar ze denken dat ik niet meer zoek..

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:52

Wat leuk dat je hem kan gaan verzorgen :) Misschien kan je tegen je ouders zeggen dat je het toch leuk leek om een verzorg pony te hebben en dat je op internet ging kijken en dat je een leuke heb gevonden om te verzorgen.
Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:22

Nou, dat weten we nog niet zeker. Ik ga daar nog eens langs, kijken of er een klik is. Maandje proef doen..
En dat kan ik inderdaad wel zeggen, dat ik een advertentie op MP zag daarop gereageerd heb en nu een keertje langs mag komen. :)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:21

gewoon eerlijk zijn ;) veel plezier!

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:32

Is het inderdaad zo moeilijk?

Ik had iemand die mijn pony wilde verzorgen, dus ik zou de tijd nog doorgeve(voor afgelopen zaterdag).. Hoor ik ineens niet meer..
Dus als iemand een pony wilt verzorgen en rijden.. Kijk even bij mijn ad...

Staat in Rijen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:38

Inderdaad, waarom er een verhaal omheen verzinnen? Je kan beter eerlijk zijn hoor, bereik je meer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:50

chelle_dora schreef:
Inderdaad, waarom er een verhaal omheen verzinnen? Je kan beter eerlijk zijn hoor, bereik je meer mee.

Ik ben gewoon eerlijk? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:57

En, hoe moet ik het aankaarten bij m'n ouders? Het mag van ze, dat wel. Maar ze denken dat ik niet meer zoek..
--

Nouja aankaarten. Gewoon zeggen dat je nog steeds aan het zoeken was, en nu iets lijkt te hebben gevonden en je een proeftijd hebt gekregen. Dan hoef je je toch niet druk te maken over hoe je het aankaart?

Misschien begrijp ik 'm verkeerd hoor dat kan ook :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:06

Haha, waarschijnlijk heb ik het iets anders opgeschreven dan dat ik bedoelde waardoor jij het verkeerd begreep. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:31

Vandaag voor het eerst in de wijk een stapritje gemaakt met mijn verzorghaflingertje! Eigenaresse vroeg meteen of ik het leuk vond om morgen mee te gaan naar Meijendel (groot bos). Plan is dus om om 08:30 op stal te zijn en dan met de trailer daarheen. Ik vind het zo spannend maar zo leuk! :D