Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ier schreef:Whaha..
Dat word nog grappig daar.
Ik ga even heel sociaal doen tegen hem voortaan
Kijken wat er gebeurd: P
Pattypaard schreef:Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen.Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen?(niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen
)
Sylleke schreef:Ben er ook weer, met een superverkoudheid. Yuk...Pattypaard schreef:Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen?(niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen
)
Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen.Want ik veronderstel dat je ook gelijk met de vliegende wissel begonnen bent en dat doe je normaal niet.
En ten tweede, als je zo 'n dingen toch echtwil leren, goede les nemen. Je kan zo 'n dingen niet op je ééntje, tenzij je op niveau zit, maar ik denk niet dat dat het geval is bij één van ons.
SpikkelFire schreef:Ik ben 16
Vanavond de verjaardag van mn broergeen zin in, ik wil UIT!!