Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ier schreef:Whaha..
Dat word nog grappig daar.
Ik ga even heel sociaal doen tegen hem voortaan
Kijken wat er gebeurd: P

Pattypaard schreef:Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen.Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen?(niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen
)
Want ik veronderstel dat je ook gelijk met de vliegende wissel begonnen bent en dat doe je normaal niet. 
deze keer weer wat langer, van 9.30 tot 15.30. Heb nog geen enkele klant gehad *sniksnik* gaan jullie mij even bezig houden?
Sylleke schreef:Ben er ook weer, met een superverkoudheid. Yuk...Pattypaard schreef:Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen?(niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen
)
Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen.Want ik veronderstel dat je ook gelijk met de vliegende wissel begonnen bent en dat doe je normaal niet.
En ten tweede, als je zo 'n dingen toch echtwil leren, goede les nemen. Je kan zo 'n dingen niet op je ééntje, tenzij je op niveau zit, maar ik denk niet dat dat het geval is bij één van ons.

maar in maart word ik 15

geen zin in, ik wil UIT!!
*voelt zich oud:P*
K kan niet wachten! Dan kan ik eindelijk eens normaal uitgaan in Utrecht, je moet namelijk bijna overal (iig de leuke plekken) 18 jaar of ouder zijn. Nu kom ik er nog weleens in, maarja...tot dat ze om mn id gaan vragen
haha
dus ook maar weer redelijk vroeg naar huis gegaan. Kga over 2 weekjes (na de toetsweek natuurlijk
) weer n poging wagen. Maar deze keer gaan we iets eerder daarheen, rond 10 uur ofzo. Dan staat die bouncer er (als t goed is
) niet... SpikkelFire schreef:Ik ben 16
Vanavond de verjaardag van mn broergeen zin in, ik wil UIT!!
ik wil ook uit! maar alleen 1 vriendin vna me kan mee.... en k loop 's avonds laat liever niet met zn 2en over Hoog Catharijne.... 
T liefst ga ik iedere week maar dat laat mn portemonnee, ouders en mn lichaam niet toe 
echt een k*tbeesten!! Vroeger vond ik honden helemaal geweldig maar door die krengen word ik zelfs bang van honden!
moet ik dit aankaarten bij de eigenaresse? Vandaag was t bijna raak in mn arm, die hond sprong zowat op mn stuur
kl*rebeest! Als ie een x raak bijt dan klaag ik ze daar echt aan! 
maar goed
ik lag der ook niet lang meer in hoor

ik ben 1 keertje geweest...was egt niks aan. (steeds naar binnen lopen daar wat staan...dan weer 1 min naar buite en krijge de andere 't koud en wille ze na binne
)
het kan zijn dat ze er niks aan doen,,maar dan weten ze het teminste wel. En misschien gaan ze er rekening meehouden en iets ondernemen
had me bijna weer verslapen want was weer in slaap gevallen