[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:56

daaag

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:58

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:59

Ier schreef:
Whaha ..
Dat word nog grappig daar .
Ik ga even heel sociaal doen tegen hem voortaan
Kijken wat er gebeurd: P

succes!
word nog wel wat

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:40

ik ga kijken patty

immerslief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 07:25

nog even over die martingaal als je daar niet mee ree ging ze ook sterren kijken(ze was al 3 4 keer achterover geslagen met iemand die alleen maar wilde opstappen. ze hield zichzelf niet overeind op 2 benen ze wasd te dik dus moest ze wel werken)had je hem om dat boog ze te ver. met slof ook maar is bbeter dan sterrenkijken. maar genoeg is ook een exvzp.

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 09:16

haii,,
dalik komt de hoefsmid bij mariska en nike

immerslief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:39

wow moest gewoon om kwart voor 7 opp me werk wezen en volgende week weer maar dan tot 1 uur ipv 10. wow gaat wat worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:54

Whaha..
Gezond toch vroeg opstaan

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:16

Ben er ook weer, met een superverkoudheid. Yuk...

Pattypaard schreef:
Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen? (niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen )
Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen. Want ik veronderstel dat je ook gelijk met de vliegende wissel begonnen bent en dat doe je normaal niet.

En ten tweede, als je zo 'n dingen toch echtwil leren, goede les nemen. Je kan zo 'n dingen niet op je ééntje, tenzij je op niveau zit, maar ik denk niet dat dat het geval is bij één van ons.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:26

Verkoudheid.. Fijn eh..
Heb m al gehad..
Nu ongeveer der weer van af maar goed..

Tis gewoon ernstig..
Overmorgen weer in lokalen.. Op school..
Leren en HW maken..
Die vakantie beviel me net zo goed

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:44

Ik verveel mij!!! Jaa...alweer aan't werk deze keer weer wat langer, van 9.30 tot 15.30. Heb nog geen enkele klant gehad *sniksnik* gaan jullie mij even bezig houden?

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:47

hoe oud zijn jullie dan allemaal?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:48

Sylleke schreef:
Ben er ook weer, met een superverkoudheid. Yuk...

Pattypaard schreef:
Uhu ik zag 't net, voor wel maar achter niet.
Weet je misschien iets om dat goed te krijgen? (niet dat ik het vaak doe maar voor het geval dat altijd handig om te proberen )

Eerst en vooral de basis erin hebben zitten en niet gelijk aan galopwissels denken. Dat is niet iets wat je op één twee drie gaat doen. Want ik veronderstel dat je ook gelijk met de vliegende wissel begonnen bent en dat doe je normaal niet.

En ten tweede, als je zo 'n dingen toch echtwil leren, goede les nemen. Je kan zo 'n dingen niet op je ééntje, tenzij je op niveau zit, maar ik denk niet dat dat het geval is bij één van ons.

Beterschap!!
Dat doe ik trouwes normaal ook niet..wissels. Maar ze was heel erg aan het klieren en zo word ze rustiger.
Maar als ik het echt wil gaan doen/leren(goed en vaker) dan met lesgeefster erbij....ehm ik zit niet echt op niveau nee
(ik ben 14)

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:49

ik ook maar in maart word ik 15

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:51

Ik ben 16

Vanavond de verjaardag van mn broer geen zin in, ik wil UIT!!
mjaa dan maar volgende week ofzo..
Ik ga nu omkleden en dan naar Fire

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:51

Ik ben al bijna 17 *voelt zich oud:P*

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:54

ben 16, wordt 9 augustus 17

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:06

Ik ben 17, en wordt in mei 18 K kan niet wachten! Dan kan ik eindelijk eens normaal uitgaan in Utrecht, je moet namelijk bijna overal (iig de leuke plekken) 18 jaar of ouder zijn. Nu kom ik er nog weleens in, maarja...tot dat ze om mn id gaan vragen

Zoals donderdagavond. Kzou met 3 vriendinnen naar de Bacchant gaan, zijn we al meerdere keren naartoe geweest en 't is er echt super leuk!! Staat die gozer daar, de bouncer, nou de eerste keer stond ie er ook en kwamen we er ook in dus wij doorlopen. Hij zo ineens: mag ik jullie id zien? En wij natuurlijk: Die hebben we niet bij ons haha

Maar goed, later ergens anders heen gegaan, maar daar was t echt niet leuk dus ook maar weer redelijk vroeg naar huis gegaan. Kga over 2 weekjes (na de toetsweek natuurlijk ) weer n poging wagen. Maar deze keer gaan we iets eerder daarheen, rond 10 uur ofzo. Dan staat die bouncer er (als t goed is ) niet...

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:07

SpikkelFire schreef:
Ik ben 16

Vanavond de verjaardag van mn broer geen zin in, ik wil UIT!!

Haha jij ook al ik wil ook uit! maar alleen 1 vriendin vna me kan mee.... en k loop 's avonds laat liever niet met zn 2en over Hoog Catharijne....

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:23

ikke word in juni 15
uitgaans gedoe boeit me niet... maar lijkt me niet leuk dat je in de leuke dinge niet mag eigelijk

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:28

Oeh nou ik ben dol op uitgaan! T liefst ga ik iedere week maar dat laat mn portemonnee, ouders en mn lichaam niet toe

Ik word een beetje gek op stal, ze hebben daar echt allemaal waakhonden lopen en als ik dan aankom fietsen word ik gelijk van alle kanten besprongen echt een k*tbeesten!! Vroeger vond ik honden helemaal geweldig maar door die krengen word ik zelfs bang van honden! moet ik dit aankaarten bij de eigenaresse? Vandaag was t bijna raak in mn arm, die hond sprong zowat op mn stuur kl*rebeest! Als ie een x raak bijt dan klaag ik ze daar echt aan!

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:27

joehoeeeeeeeee ik was er weer
concour ging niet zo goed maar ach.... kheb wel aan jullie gedacht om half 7 toen ik koelvloeistof stond bij te vullen van de vrachtwagen EN JULLIE IN JULLIE WARME BEDJES LAGEN maar goed

Pattypaard

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:31

whahaha ik lag der ook niet lang meer in hoor
wat ging er niet goed dan?

SpikkelFire; haha ik ben 1 keertje geweest...was egt niks aan. (steeds naar binnen lopen daar wat staan...dan weer 1 min naar buite en krijge de andere 't koud en wille ze na binne )
Ik zou het wel zeggen ja het kan zijn dat ze er niks aan doen,,maar dan weten ze het teminste wel. En misschien gaan ze er rekening meehouden en iets ondernemen

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:33

Ach op zich ging het ook weer wel goed... Maar we waren 10e (wel foutloos) met 52 stijlpunten...en degene die eerste was had 59 stijlpunten..en er zaten mensen bij die er echt waar bijna afvielen en totaal geen controle hadden en dan alsnog 54 punten krijgen...Oke onze 52 punten waren terecht hadden gewoon niet meer verdiend. Maar er werd niet eerlijk gejureerd. 2e parcour foutloos barrage 2 balken....jammer volgende x beter

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:35

Om half 7 ging ook mn wekker had me bijna weer verslapen want was weer in slaap gevallen

Ik kijk t nog ff aan met die honden en als ik dr echt last van heb dan ga ik t wel aankaarten!! (ik dacht dat ik er vanaf was..t was altijd 1 hond die me niet mocht en die gaat nu wel opzich, maar nu is er een jonge duitse herder en die had ik nog nooit gezien, alleen op afstand in het speelveldje, en die deed zo agressief)
*zucht*..ben ik er nog niet vanaf..