Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SpikkelFire schreef:@ Sylleke: nee hor, bij mij hangt het elastiek ook gewoon los als ie correct loopt...als hij zn hoofd weer omhoog doet dan gaat ie wel in werking. Het is bijna hetzelfde als een slof denk ik alleen het lijkt me vriendelijker omdat in het elastiek rek zit en in de slof niet...snappie?
Dan gebruik je de martingal toch echt niet goed, die hoort een paard niet in een boogje te 'brengen'. Die mag enkel inwerken als ie z'n hoofd de lucht in gooit.Citaat:toen ben ik gestopt met martingaal omdat ze te ver boog ze liep met de neus te laag en naar binnen
Olympia schreef:Waarom denken mensen dat een martingaal voor hele andere dingen is als ie daadwerkelijk is.. Een martingaal heeft alleen maar een bijdrage zodat het paard zn hoofd niet te ver in de lucht kan gooien..
Ier schreef:Olympia schreef:Waarom denken mensen dat een martingaal voor hele andere dingen is als ie daadwerkelijk is.. Een martingaal heeft alleen maar een bijdrage zodat het paard zn hoofd niet te ver in de lucht kan gooien..
Mee eens..
Sylleke schreef:Kiekeboe!
Heb ff bij gelezen. Ga zo de foto's bekijken die op de vorige pagina stonden.
@ Pattypaard: Over het filmpje van die galopwissel, hij springt vanachter niet over en zit dus overkruist.