Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohmydeem schreef:Tegenwoordig zoek ik niet eens meer naar een verzorgpaardje.
Heb er wel een paar gehad die gelukkig gratis waren. En dat was ook erg leuk
Tegenwoordig zoeken ze ook op gewicht en lengte. Dus daar moet je ook nog eens rekening mee houden
Over de prijzen kan je altijd nog praten. Zelf als het al de helft van de stalling is.
Dan ga ik liever al geen mailtje meer sturen. Heb zelf geen baan dus het geld heb ik dan ook niet.
DeEenhoorn schreef:Ik wil best en bijdrage leveren, maar ik wil geen 50 euro in de maand kwijt zijn... ik vind 30 euro al meer dan genoeg. volgens mij hoef ik niet bij een 5-sterren stal te komen...
ohmydeem schreef:tuurlijk mag je een bijdrage leveren, je gebruikt tenslotte iemand anders paard
Maar bij sommige betaal je voor 2 dagen 100,-. Sorry dat gaat bij mij wat te ver.
razahtlaB schreef:ohmydeem schreef:tuurlijk mag je een bijdrage leveren, je gebruikt tenslotte iemand anders paard
Maar bij sommige betaal je voor 2 dagen 100,-. Sorry dat gaat bij mij wat te ver.
Maar als je die twee dagen mag rijden in een mooie overdekte bak en je hoeft niks te doen omdat het een luxe pensionstal is... dan is het in verhouding niet eens zo heel duur. Stel een manegeles kost 16 euro per uur: 2 keer per week x 16 x 4 = €128,- per maand. Dat is duurder en dan les je op een pony of paard waar iedereen op zit en die hoogstwaarschijnlijk afgestompt is. Voor die 100 euro per maand heb je een fijn paard om te rijden, heb je alleen de lusten en mag je er waarschijnlijk meer mee dan een manegepaard, zoals lekker buiten wandelen en veel tutten. En heb je dat er niet voor over, dan zoek je een ander bijrijdpaard.
Ik vind het ook een hoop geld hoor, maar het is maar net wat je zoekt. Paardrijden is nou eenmaal een dure hobby.
ohmydeem schreef:Tegenwoordig zoek ik niet eens meer naar een verzorgpaardje.
Heb er wel een paar gehad die gelukkig gratis waren. En dat was ook erg leuk
Tegenwoordig zoeken ze ook op gewicht en lengte. Dus daar moet je ook nog eens rekening mee houden
Over de prijzen kan je altijd nog praten. Zelf als het al de helft van de stalling is.
Dan ga ik liever al geen mailtje meer sturen. Heb zelf geen baan dus het geld heb ik dan ook niet.