Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aranlotus09 schreef:mijn verhaal:
Ik ging altijd mee naar 2 shetlanders Spooky en Daisy, maar na een jaar of 4 werden ze verkocht.
en toen ging ik met dat meisje waar ik Spooky en Daisy mee verzorgden haar verzorg paard een paar x rijden , en toen stopde ze met hem .
nu heeft ze een andere maar nu doet ze heel raar tegen mij , dus nu heb ik een fries maar kan daar niet zoveel mee .
dus nu zoek ik een andere omdat ik me verveel .
ik mag niet op een manege rijden .
het moet wel op fietsafstand zijn .
maar ik kan er geen een vinden dus Help!!!
cherell0 schreef:je moet ook rond vertellen en bij mensen langs gaan .
met alleen achter de pc zitten kom je er niet vrees ik .
Aranlotus09 schreef:mijn vrhaal:
Ik ging altijd mee naar 2 shetlanders Spooky en Daisy maar naar een jaar of 4 werden ze verkocht en toen ging ik met dat meisje waar ik Spooky en Daisy verzorgden haar verzorg paard 1 paar x rijden en toen stopde ze met hem , nu heeft ze 1 andere maar nu doet ze heel raar tegen mij dus nu heb ik 1 fries maar kan daar niet zoveel mee , dus nu zoek ik een andere omdat ik me verveel dus je en ikmoet er wel op de fiets heen maar ik mag niet op een manege rijden maar ikwil zo graag een ander verzorg pony/paard hebben er bij maar ik kan er geen 1 vinden dus Help!!!
MissFloorx schreef:Advertentie meer dan 250x bekeken nog geen enkele reactie
lisannehorse schreef:Ik zoek ook een leuk verzorgpaardje in de bollenstreek. Zou het ook leuk vindem om met iemand samen te doen
Daniekexx schreef:lisannehorse schreef:Ik zoek ook een leuk verzorgpaardje in de bollenstreek. Zou het ook leuk vindem om met iemand samen te doen
meestal gaat dat niet zo goed want dat is bijna het zelfde als samen een pony kopen
het kan goed gaan maar meestal niet ! dus kijk uit want de eigenaar zal waarschijnlijk ook een voorkeur op een van de 2 hebben (hoeft niet maar meestal wel) en als jij dat bent (en voor de andere precies het zelfde !) zal je veel verdriet hebben en ga je je dingen afvragen en hier wordt je niet gelukkig van !
veel suc6 met zoeken !
Tinkie98 schreef:Ik vind het een beetje raar om bij mensen aan te bellen voor een verzorgpony, briefjes en advertenties zijn denk ik ook goed, ik hoop dat ik ook binnenkort een afspraak kan maken met een paardeneigenaar van een privestal, heeft iemand nog tips (wat moet ik wel en moet doen?) mensen vinden me vaak te jong