Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Quiir

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:59

Straks misschien voorzien.. heb een leuke reactie gekregen op mn advertentie, ik laat nog wel horen ;)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:50

ik meld me !

Aranlotus09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:20

mijn vrhaal:
Ik ging altijd mee naar 2 shetlanders Spooky en Daisy maar naar een jaar of 4 werden ze verkocht en toen ging ik met dat meisje waar ik Spooky en Daisy verzorgden haar verzorg paard 1 paar x rijden en toen stopde ze met hem , nu heeft ze 1 andere maar nu doet ze heel raar tegen mij dus nu heb ik 1 fries maar kan daar niet zoveel mee , dus nu zoek ik een andere omdat ik me verveel dus je en ikmoet er wel op de fiets heen maar ik mag niet op een manege rijden maar ikwil zo graag een ander verzorg pony/paard hebben er bij maar ik kan er geen 1 vinden dus Help!!!

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:29

Jeetje ik zoek voor een vriendin nu maar toch het blijft moeilijk

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:30

Aranlotus, kan je alsjeblieft abn gaan praten?
hoofletters en punten etc?
ik snap echt helemaal niets van je verhaal.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:38

Aranlotus09 schreef:
mijn verhaal:
Ik ging altijd mee naar 2 shetlanders Spooky en Daisy, maar na een jaar of 4 werden ze verkocht.
en toen ging ik met dat meisje waar ik Spooky en Daisy mee verzorgden haar verzorg paard een paar x rijden , en toen stopde ze met hem .
nu heeft ze een andere maar nu doet ze heel raar tegen mij , dus nu heb ik een fries maar kan daar niet zoveel mee .
dus nu zoek ik een andere omdat ik me verveel .
ik mag niet op een manege rijden .
het moet wel op fietsafstand zijn .
maar ik kan er geen een vinden dus Help!!!

zo nu goed ;)
je mag hier helaas geen adv. plaatsen .

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:45

Advertentie meer dan 250x bekeken nog geen enkele reactie :(

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:47

:(:) komt wel goed schatje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:16

MissFloorx schreef:

Same story here.. :(

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 23:46

In deze buurt zijn geen verzorgpaarden te vinden, zoek al zo lang op marktplaats en de boktmarkt maar er is totaal niks.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:13

je moet ook rond vertellen en bij mensen langs gaan .
met alleen achter de pc zitten kom je er niet vrees ik .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:15

cherell0 schreef:

Ik ben inderdaad ook langs 2/3 mensen geweest. Helaas allemaal afgewezen, maar mensen weten nu wel dat ik zoek én ik heb er uiteindelijk toch iets aan overgehouden.

Ik mag bij een persoon waarschijnlijk oppassen, en af en toe 's avonds of 's ochtends langskomen om te rijden. Maar niet vast of 's middags. :Q

Maar, zij heeft wel mijn nummer, en ik het hare niet. Dus misschien dat ik deze week nog even langsga met dat of ik ook haar nummer mag omdat ik het zelf niet fijn vind om onverwachts op iemands terrein te komen. :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:19

+:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:23

Oh ja, en als ze wedstrijden gaat rijden mag ik misschien ook mee. :D

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 15:06

Ben in de buurt ook langs de deuren gegaan, aan veel mensen gevraagd maar nog steeds niks.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 16:51

cherell0 schreef:

ik ben gewoon zelf gaan zoeken en heb op van alles gereageerd

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:42

Ik ben nog maar net opzoek, maar door alle verhalen ben ik bang dat het nog lang gaat duren. Ik ben een beetje ongeduldig :) Gelukkig ben ik nu wel wat contactjes aan het leggen in de buurt en heb een advertentie op marktplaats en bokt markt, ook zoek ik elke dag zelf naar nieuwe advertenties, iemand nog tips voor het zoeken met succes???

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:52

Wat vinden jullie er nou van als eigenaren een vergoeding vragen per maand om hun paard te verzorgen ?
ik zag laats een advertentie die gene vroeg 125 euro per maand voor 2 x per week haar paard te verzorgen ik bedoel maar dat kan zo de helft van haar stalling zijn.

Aranlotus09 schreef:
mijn vrhaal:
Ik ging altijd mee naar 2 shetlanders Spooky en Daisy maar naar een jaar of 4 werden ze verkocht en toen ging ik met dat meisje waar ik Spooky en Daisy verzorgden haar verzorg paard 1 paar x rijden en toen stopde ze met hem , nu heeft ze 1 andere maar nu doet ze heel raar tegen mij dus nu heb ik 1 fries maar kan daar niet zoveel mee , dus nu zoek ik een andere omdat ik me verveel dus je en ikmoet er wel op de fiets heen maar ik mag niet op een manege rijden maar ikwil zo graag een ander verzorg pony/paard hebben er bij maar ik kan er geen 1 vinden dus Help!!!

Kijk anders op de bokt markt of op marktplaats of daar leuke paardjes staan ?

MissFloorx schreef:

Ik ken het :(:) mijn advertentie op marktplaats was een keer meer dan 350 x bekeken na 3 maanden had ik een reactie maar die gene vroeg helaas 80 euro in de maand

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:38

Ik zoek ook een leuk verzorgpaardje in de bollenstreek. Zou het ook leuk vindem om met iemand samen te doen
:)

Danieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:44

lisannehorse schreef:
Ik zoek ook een leuk verzorgpaardje in de bollenstreek. Zou het ook leuk vindem om met iemand samen te doen

meestal gaat dat niet zo goed want dat is bijna het zelfde als samen een pony kopen
het kan goed gaan maar meestal niet ! dus kijk uit want de eigenaar zal waarschijnlijk ook een voorkeur op een van de 2 hebben (hoeft niet maar meestal wel) en als jij dat bent (en voor de andere precies het zelfde !) zal je veel verdriet hebben en ga je je dingen afvragen en hier wordt je niet gelukkig van !
veel suc6 met zoeken !

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:48

Daniekexx schreef:
lisannehorse schreef:

meestal gaat dat niet zo goed want dat is bijna het zelfde als samen een pony kopen
het kan goed gaan maar meestal niet ! dus kijk uit want de eigenaar zal waarschijnlijk ook een voorkeur op een van de 2 hebben (hoeft niet maar meestal wel) en als jij dat bent (en voor de andere precies het zelfde !) zal je veel verdriet hebben en ga je je dingen afvragen en hier wordt je niet gelukkig van !
veel suc6 met zoeken !

Daar heb je wel een punt maar gelulkig gaat het al jaren goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:06

Pff.. Morgen toch nog maar briefjes ophangen en in de omgeving fietsen. Hoop zó erg dat ik toch nog iets vind..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:11

Iemand heeft me trouwens via bokt benaderd of haar pony misschien wat voor me was, dus dat vind ik toch al hoopvol! Enige nadeel, ze vraagt een bijdrage. Nu weet ik niet hoe groot die is, dus misschien zou het tóch kunnen. Óf misschien vraagt ze uiteindelijk toch niets? :D

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:26

Ik vind het een beetje raar om bij mensen aan te bellen voor een verzorgpony, briefjes en advertenties zijn denk ik ook goed, ik hoop dat ik ook binnenkort een afspraak kan maken met een paardeneigenaar van een privestal, heeft iemand nog tips (wat moet ik wel en moet doen?) mensen vinden me vaak te jong

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:22

Tinkie98 schreef:
Ik vind het een beetje raar om bij mensen aan te bellen voor een verzorgpony, briefjes en advertenties zijn denk ik ook goed, ik hoop dat ik ook binnenkort een afspraak kan maken met een paardeneigenaar van een privestal, heeft iemand nog tips (wat moet ik wel en moet doen?) mensen vinden me vaak te jong

Met proefrijden gewoon je zelf blijven en niet voordoen alsof je heel wat kan. De meeste doen dit wel waardoor ze al snel worden afgewezen. Gewoon laten zien hoeveel kennis je van de paardenwereld hebt, en hoe zuinig je kan omgaan met de spullen.