Om 09:39 had ik dan de trein vanuit Breda, richting Dordrecht waar ik moest overstappen naar Leiden. Nog nooit eerder alleen met de trein gereist dus ik vond het nogal onprettig Vooral dat overstappen, ik stond bij perron 2a, waar ik de trein moest hebben, er stond er al een maar meer op perron 2b. Dus ik dacht: die is niet van mij. Er kwam geen andere trein aan dus ik aan de conducteur vragen, welke trein moet 'k hebben als ik naar Leiden moet? Deze, zei hij. Net voor tijd toch nog de goede trein! Tsja, wist ik veel Katja & Mar kwamen me ophalen bij het station en toen zijn we meteen even gaan shoppen.
Katje @ de Six!
& Marrrrrr!
Katje ging kerstspullen kopen bij de V&D Katje, Mar & ik
Hoeden passen Über koele hoed van Mar!
Een uur in de V&D gewacht op Ann die om 1uur zou arriveren, maar we hadden wel hele lekkere (dure!) chocolade lollie's
"Neeee, ik wil niet op de foto!" says Ann!
Beetje mislukte foto, is in de bios.. Zie die stomme kleuters op de achtergrond! De hele tijd dom doen etc., we waren ze echt kotsbeu, en dat was te merken
Ik & Ann, juist
Woehoeee.. You go girl!
Sexxie haren hoor Katja
Toen was de dag weer voorbij, ik had eigenlijk de trein van 6 uur, rechtstreeks naar Breda zonder overstappen, maar nou bleek dat hij wegens storing maar tot Rotterdam reed. Anders zou ik helemaal over Utrecht, Den Bosch en dan pas Breda moeten, weet je hoe om! En twee keer overstappen, dat doe ik echt niet hoor! Dus ik paps gebelt, hij kwam me wel ophalen in Rotterdam. Dus ik naar R'dam. Maar paps moest ook van ver komen dus het duurde nog een uur voordat hij er was , om half 8 was hij er dan & om half 9 was ik eindelijk thuis. Heb dus van 6 tot half 9 erover gedaan om thuis te komen.. Treinen; nooit meer
Maar verder was het een hele leuke dag die we zeker nog vaker gaan herhalen!