En ook ik ben het eigenlijk wel met je eens Kimberley; maar van oins hoef je niet weg te gaan hoor Ier; je kan toch ook gewoon ''veranderen''?
Straks gaan we naar Miiessy dr huis film streep kijken; kent iemand die?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
. en Hallo Annn

Pattypaard schreef:Doeg Robin
Streep wil racen ofzowiets? of echt streep.

..
!

(weet niet zeker oft waar is maar dat meisje opt voskleurige paard rijd al langer d8 ik)
. Ín andere topics was het me idd ook nog nooit opgevallen, maar nu in het filmpje zag ik het opeens wel
. Maar omg, die mensen kunnen echt niet rijden... Volgens mij kan je nog beter gewoon zelf gaan rijden, i.p.v. gaan lessen, zoals je zelf ook al zei
.
?
.
en hier opt filmpje viel ut zelfs nog mee..
Veel plezier he!

Jaah Nike.. zo kan ut natuurlijk ook.
Let dus niet op mijn zit.. dubbel niks vandaag.
Vierkant
Was echt grappig.. ik wou haar eerder laten stilstaan maar toen stond ze achter niet goed. Nike 2 passen erbij stond ze helemaal goed
< Hier begon ze lekker
< En hier ging ze lekker

was wel leuk want nu kon ik eindelijk een beetje schouderbinnenwaards en travers doen. Ik hoefde alleen mn benen al goed te leggen en hij ging zijwaarts 
later nog even met de rest die in de bak reed een spelletje gedaan

) en vanuit stilstand aanspringen en dan stukje galoperen en dan gelijk weer stilstaan en dan in de andere galop aanspringen
even vooraf:

Leuke foto's
ik kijk altijd goed in de spiegels die in de bak zijn, en dan kijk ik hoe hij loopt