saffire schreef:chelle_dora schreef:Ik respecteer je prima, of dat andersom is, is een tweede.
Je doet het toch ook voor jezelf? Je steekt toch zelf je tijd erin, omdat jij je hobby uit wil oefenen?
Veel verzorgers hebben er ook geen reet voor over. Die willen nog net geen voetje als ze op het paard moeten stappen en bij vertrek graag 10 euro voor het rijden van jouw paard, want nu istie veel beter. Wat ik ook al zei, indianenverhalen heb ik ook gehoord, ook over mezelf, dus ik ga echt niet af op wat enkel 1 verzorger zegt over d'r verzorgpaard, heb ook hele mooie dingen over mezelf gehoord die kant noch wal sloegen toen ik had gezegd dat we er niet uit konden komen en ze dus niet meer op mijn pony hoefde te komen rijden.
En je doet het nog altijd voor jezelf. Wil je het niet, stop je ermee, zeer simpel.
Verder kan ik me ook best vinden bij jouw mening QuellianAls m'n huidige bijrijdster niks was geworden, was ik er ook mee gestopt, dan lekker niet.. Het hoeft niet hoor, dan blijf je toch lekker thuis zitten en kijken naar paardjes op internet bedenk ik dan
ik deed het niet voor me zelf wat had ik moeten dioen hem lekker laten staan, kniehoog onder de mok striemen van de zweep kniehoog in de mest owh wat een goeie eigenaar ben je dan zeg
Daarom ben jij ook geen eigenaar. DUs nee, je had het niet hoeven doen. Doe je zelf.