Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cherell0 schreef:de meeste verzorgsters komen net van de manege en zijn daar simpelweg nog niet klaar voor.
en wie het wel kan koopt een eigenpaard of rijd op een vaste stal o.i.d.
dus ja ze zijn wel schaars . je moet elkaar net liggen (zowel in contact als in afstand)
cherell0 schreef:de meeste verzorgsters komen net van de manege en zijn daar simpelweg nog niet klaar voor.
en wie het wel kan koopt een eigenpaard of rijd op een vaste stal o.i.d.
dus ja ze zijn wel schaars . je moet elkaar net liggen (zowel in contact als in afstand)
Deetjeeuh schreef:MissFloorx schreef:ik weet 100% zeker dat ik van mezelf kan zeggen dat ik een goede betrouwbare verzorgster ben!
Same here haha.
Naja, aangezien bokt niets opleverd heb ik besloten maar langs de deuren te gaan. Vandaag.
Tips? Do's en dont's?
Deetjeeuh schreef:MissFloorx schreef:ik weet 100% zeker dat ik van mezelf kan zeggen dat ik een goede betrouwbare verzorgster ben!
Same here haha.
Naja, aangezien bokt niets opleverd heb ik besloten maar langs de deuren te gaan. Vandaag.
Tips? Do's en dont's?
Same here haha.
Tips? Do's en dont's?
MissFloorx schreef:aan het twijfelen of ik een advertentie zal plaatsen..
en wie het wel kan koopt MEESTAL een eigenpaard of rijd op een vaste stal o.i.d.
cherell0 schreef:ik zou ver gevorderd eruit halen ...
ik bepaal het niveau als ik iemand zie en van dergelijke regels knap ik een beetje af![]()
ik rijd 16jr en voor de een rijd ik de sterren van de hemel en de ander zegt dat ik net de bak rond kom ....
snap je wat ik bedoel ?