Whaha, kon je van een film niet slapen Robin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gemma_Luuvv schreef:hoe is het weer bij jullie? bij ons keii slecht, de tv doet het niet eens, wij hebben schotel, en door het weer krijgen we geen signalen.. dus geen tv
nee we waren er nog de hele tijd over door anat praten.. En toen in die film was 3 uur het uur van de duivel, en toen gingen een vriendin en ik om 3 uur kei raar doen enzo, net als in de film
Pattypaard schreef:Ier ;![]()
Met Nike op die ene manege ging niet goed vandaagAlles is vreemd en anders heh.. en dat betekend eng
Moest in les meerijden met kindere die dus echt niet kunnen rijden.. steeds achter elkaar hobbelen en jaa.. dat ging dus niet goed. Ben dat helemaal niet gewend en Nike ook niet.
Ze reageerde wel zo goed als niet op de paarden daar, ook niet toen 1e der steeds half kwam aanvallen(meer erheen lopen met oren in de nek van ik ben eng! toch?)
En omdat we dus niet 'normaal' konden rijden ging ut al niet zo. Begon ze ook nog steeds met der rug vast te zetten..
De hoefslag was eng en daar wou ze niet goed op vaker. Moest vaker stoppen omdat die andere dus echt niet kunnen door rijden.
Met 1e keer middedraf Nike helemaal voetjes in de luchtDaarna niet meer zo erg.
Hadden ook nog les. Naja, als je het les kan noemen. Zelfs ik kan nog beter lesgeven. En maar steeds van goedzo en daar afwenden en daar van hand veranderen bla bla.. andere kindere steeds bijv. Ik wil naar rechts, roets huppa en maar trekken aan die rechterteugel. Drijven ging daar meer als steeds harder schoppen.. Bah!Arme pony's. En was me daar ook nog op aan ut ergeren. Lesgeefsters zeiden daar ook noges helemaal niks van.
Mja, kan ik ook niks aan doen. Moeste die ook nog gaan zeggen wat ik zou kunnen rijden met Nike. Nah dat wete ze dus ook niet. Vonde ut heel goed gaan en blabla.. mense daar hebbe ook geen goede ogen.. of ze hebben echt nog minder verstand dan mijsorry
Wat proeven moeten rijden.. en toen moest ik de F5 rijden met wedstrijd. Nah ok. Ander meisje moet die proef ook dus oefenen. Ik deed toen niet mee.. ff stappen en heb hun geen een keer in de weg gereden. En toen ging ik hem alleen oefenen.. Ze hebben me echt bijna de hele tijd in de weg gereden!![]()
Nooit gehoord van uitkijken ofzow?!
Nah.. toen was het afgelopen. Ben buiten bij het gras maar wat gaan draven met Nike, ff uitdraven. Toen maar afgezadelt en gestapt, laten grazen, enz. Trailer weer op en wegwezen maar.
Begint Arnold dan van dat een man daar van de manege zei van dat ik goed reed en dat Nike ook goed liep. Maar dat ik strakker moest rijden en niet zo'n bochten moest maken. En dat vond Arnold dan ook maar..
Ik hem uitleggen dat ik dat dus deed omdat ik niet zo als hun wil rijden (roets trek maar aan die teugel als je naar rechts wil) En ik Nike dan misschien kreupel rijd. Dat kan zo gewoon natuurlijk ook wel, maar ik wil niet de kans vergroten als ik hem ook kan verkleinen. Niet dat hij der dan direct geen gelijk in heeft. Want het mag best wat rechter, maar zie dat maar eens te doen met een Nike die geen zin heeft om echt te luisteren![]()
Dat was mijn l*ulverhaal alweer.