[HK] Verzorgmiepjes II; Vrolijke miepjes miepen erop los!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:19

Doeidoei Samiertje .

Whaha, kon je van een film niet slapen Robin ?

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:20

hoe is het weer bij jullie? bij ons keii slecht, de tv doet het niet eens, wij hebben schotel, en door het weer krijgen we geen signalen.. dus geen tv

nee we waren er nog de hele tijd over door anat praten.. En toen in die film was 3 uur het uur van de duivel, en toen gingen een vriendin en ik om 3 uur kei raar doen enzo, net als in de film

Annn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:21

spikkelfire:
ik ben jalours op jou ik wil ook naar de lama's
samiertje:
regen is toch nog ergens goed voor
lilykasmir:
ik heb nog een foto van courage waar die heel erg op jou vzpaardje lijk Zione volgens mij?
Laatst bijgewerkt door Annn op 27-05-06 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:21

en weer een pagina vol

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:22

Die film is juist leuk robin gheghe lekker in vriend zn armen gekeken Dan ben ik nergens bang voor

Btw hier redelijk weer

Annn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:23

Gemma_Luuvv schreef:
hoe is het weer bij jullie? bij ons keii slecht, de tv doet het niet eens, wij hebben schotel, en door het weer krijgen we geen signalen.. dus geen tv

nee we waren er nog de hele tijd over door anat praten.. En toen in die film was 3 uur het uur van de duivel, en toen gingen een vriendin en ik om 3 uur kei raar doen enzo, net als in de film

wij hebben hier niet zulk slecht weer
maar volgens mij komt het er wel aan :|

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:23

Ier ;

Met Nike op die ene manege ging niet goed vandaag Alles is vreemd en anders heh.. en dat betekend eng Moest in les meerijden met kindere die dus echt niet kunnen rijden.. steeds achter elkaar hobbelen en jaa.. dat ging dus niet goed. Ben dat helemaal niet gewend en Nike ook niet.
Ze reageerde wel zo goed als niet op de paarden daar, ook niet toen 1e der steeds half kwam aanvallen (meer erheen lopen met oren in de nek van ik ben eng! toch?)
En omdat we dus niet 'normaal' konden rijden ging ut al niet zo. Begon ze ook nog steeds met der rug vast te zetten..
De hoefslag was eng en daar wou ze niet goed op vaker. Moest vaker stoppen omdat die andere dus echt niet kunnen door rijden.
Met 1e keer middedraf Nike helemaal voetjes in de lucht Daarna niet meer zo erg.
Hadden ook nog les. Naja, als je het les kan noemen. Zelfs ik kan nog beter lesgeven. En maar steeds van goedzo en daar afwenden en daar van hand veranderen bla bla.. andere kindere steeds bijv. Ik wil naar rechts, roets huppa en maar trekken aan die rechterteugel. Drijven ging daar meer als steeds harder schoppen.. Bah! Arme pony's. En was me daar ook nog op aan ut ergeren. Lesgeefsters zeiden daar ook noges helemaal niks van.
Mja, kan ik ook niks aan doen. Moeste die ook nog gaan zeggen wat ik zou kunnen rijden met Nike. Nah dat wete ze dus ook niet. Vonde ut heel goed gaan en blabla.. mense daar hebbe ook geen goede ogen.. of ze hebben echt nog minder verstand dan mij sorry
Wat proeven moeten rijden.. en toen moest ik de F5 rijden met wedstrijd. Nah ok. Ander meisje moet die proef ook dus oefenen. Ik deed toen niet mee.. ff stappen en heb hun geen een keer in de weg gereden. En toen ging ik hem alleen oefenen.. Ze hebben me echt bijna de hele tijd in de weg gereden! Nooit gehoord van uitkijken ofzow?!
Nah.. toen was het afgelopen. Ben buiten bij het gras maar wat gaan draven met Nike, ff uitdraven. Toen maar afgezadelt en gestapt, laten grazen, enz. Trailer weer op en wegwezen maar.
Begint Arnold dan van dat een man daar van de manege zei van dat ik goed reed en dat Nike ook goed liep. Maar dat ik strakker moest rijden en niet zo'n bochten moest maken. En dat vond Arnold dan ook maar..
Ik hem uitleggen dat ik dat dus deed omdat ik niet zo als hun wil rijden (roets trek maar aan die teugel als je naar rechts wil) En ik Nike dan misschien kreupel rijd. Dat kan zo gewoon natuurlijk ook wel, maar ik wil niet de kans vergroten als ik hem ook kan verkleinen. Niet dat hij der dan direct geen gelijk in heeft. Want het mag best wat rechter, maar zie dat maar eens te doen met een Nike die geen zin heeft om echt te luisteren
Dat was mijn l*ulverhaal alweer.

Annn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:24

ik ga even snel wat eten

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:26

wij hier superrrr slecht..

Haha kimberley: ik ben gewoon een watje.. ik vind horrors/thrillers weet ik wat wel leuk.. aar sommige stukken kijk ik niet..

En daarna hebben we:

Van helsing gekeken

Patty: echt vet stom man.. dat ze je in de weg rijden..! Maar hoop wel dat je wedstrijd goed gaat

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:27

Wow lang verhaal patty. Ik lees um zo eerst even sigaret draaien (lekker boeiend)

Welk deel robin????????

Annn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:27

Pattypaard schreef:
Ier ;

Met Nike op die ene manege ging niet goed vandaag Alles is vreemd en anders heh.. en dat betekend eng Moest in les meerijden met kindere die dus echt niet kunnen rijden.. steeds achter elkaar hobbelen en jaa.. dat ging dus niet goed. Ben dat helemaal niet gewend en Nike ook niet.
Ze reageerde wel zo goed als niet op de paarden daar, ook niet toen 1e der steeds half kwam aanvallen (meer erheen lopen met oren in de nek van ik ben eng! toch?)
En omdat we dus niet 'normaal' konden rijden ging ut al niet zo. Begon ze ook nog steeds met der rug vast te zetten..
De hoefslag was eng en daar wou ze niet goed op vaker. Moest vaker stoppen omdat die andere dus echt niet kunnen door rijden.
Met 1e keer middedraf Nike helemaal voetjes in de lucht Daarna niet meer zo erg.
Hadden ook nog les. Naja, als je het les kan noemen. Zelfs ik kan nog beter lesgeven. En maar steeds van goedzo en daar afwenden en daar van hand veranderen bla bla.. andere kindere steeds bijv. Ik wil naar rechts, roets huppa en maar trekken aan die rechterteugel. Drijven ging daar meer als steeds harder schoppen.. Bah! Arme pony's. En was me daar ook nog op aan ut ergeren. Lesgeefsters zeiden daar ook noges helemaal niks van.
Mja, kan ik ook niks aan doen. Moeste die ook nog gaan zeggen wat ik zou kunnen rijden met Nike. Nah dat wete ze dus ook niet. Vonde ut heel goed gaan en blabla.. mense daar hebbe ook geen goede ogen.. of ze hebben echt nog minder verstand dan mij sorry
Wat proeven moeten rijden.. en toen moest ik de F5 rijden met wedstrijd. Nah ok. Ander meisje moet die proef ook dus oefenen. Ik deed toen niet mee.. ff stappen en heb hun geen een keer in de weg gereden. En toen ging ik hem alleen oefenen.. Ze hebben me echt bijna de hele tijd in de weg gereden!
Nooit gehoord van uitkijken ofzow?!

Nah.. toen was het afgelopen. Ben buiten bij het gras maar wat gaan draven met Nike, ff uitdraven. Toen maar afgezadelt en gestapt, laten grazen, enz. Trailer weer op en wegwezen maar.
Begint Arnold dan van dat een man daar van de manege zei van dat ik goed reed en dat Nike ook goed liep. Maar dat ik strakker moest rijden en niet zo'n bochten moest maken. En dat vond Arnold dan ook maar..
Ik hem uitleggen dat ik dat dus deed omdat ik niet zo als hun wil rijden (roets trek maar aan die teugel als je naar rechts wil) En ik Nike dan misschien kreupel rijd. Dat kan zo gewoon natuurlijk ook wel, maar ik wil niet de kans vergroten als ik hem ook kan verkleinen. Niet dat hij der dan direct geen gelijk in heeft. Want het mag best wat rechter, maar zie dat maar eens te doen met een Nike die geen zin heeft om echt te luisteren
Dat was mijn l*ulverhaal alweer.

pff aan zon les heb je dus echt niks :S
is er geen gevorderde les?

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:28

deel van van helsing? gewoon de eerste .. of wat bedoel je

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:28

er zijn geloof ik 4 delen ik heb in ieder geval 3 en 4 gezien

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:30

ik heb zoooooooooo een lol
Laatst bijgewerkt door Kimberley_ op 27-05-06 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:31

Fijn dat het zo goed ging Samiertje!
Annn; fijn dattie het zo leuk vind
Robin; heb net un uur door de regen gelopen.. nu helemaal doorweekt en blijft regenen.. moet van mam dalijk ook nog verder gaan
Hoop ut ook van de wedstrijd..

Annn; nee idd! Maarja, dat wist ik zowiezow al.
Maar wist van tevoren ook niet eens dat ik in een les zou moete meerijden.
Moest voorrijden.
En daaronder versta ik; rijden zoals je normaal ook doet en gewend bent.
Dan kunnen de mensen ook pas écht zien hoe jij rijd. En ook al gaat het dan niet goed, dan kunnen ze.. als ze teminste goede ogen en un beetje verstand hebben.. zien hoe jij dingen oplost en hoe jij omgaat met het paard onder het rijden.

Robin

Re:

nou volgens mij ist gewoon het begin..

_Eline_

Re: [HK] Verzorgmiepjes II; Vrolijke miepjes miepen erop los

Pff het is hier ook echt snertweer de hele dag al

Aah bah dat is balen Pattypaard, misschien dan een keertje in een andere les meerijden?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:32

Idd pätty heb je weinig aan zo een les. Ik ga nu moet zo op verjaardag. Tot de volgende x

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:35

Ow, erg fijn he Patty, dat jij wel om die mensen daar denkt, dat je ze niet in de weg rijdt, maar andersom, nee hó maar...

Doeidoei, veel pleizer op de verjaardag Kimberley

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:36

doeg kimberley veel plezier

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:37

Nah, wil daar niet eens in les meerijden.. heb ik niks aan. Ofja, tuurlijk wel iets. Van alles valt wat te leren. Maar dan kan ik veel beter les hebben van me eigen lesgeefster (wat ik normaal ook heb) maar moest nu daar dan voor rijden en volgende week wedstrijd.
Hoop dat ik dan wel op me eige manier kan/mag rijden.

Idd Lilykashmir!! Zooo irri! En dan zitte ze je ook nog wat aan te gapen van

Veel plezier Kimberley!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:38

Ik heb trouwens wat filmpjes van het rijden..
zijn niet goed ofzow maar kan ze laten zien. Als je er iets op kan zien. *zal wat stills maken anders.

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:39

Ach, patty, dan weer je dus nu ook dat daarin die les rijden totaal geen succes is, ben je daar ook gelijk mee klaar .

Maar wat moet je allemaal in dat proefje voor oefeningen doen?

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:39

patty mag ik filmpjes zien?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:43

Haha ja.. wist zowiezow wel al eerder dat het daar niks was. Maar nu ook nog echt ondervonden
Ehm.. zal zo de proef anders hier neer zetten of link erna..
Zal der alvast 1tje uploade Robin.