Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alicia2u schreef:tsja, ik vind het zelf ook belachelijk. Ik weet ook niet waar het aan ligt, ze vertrekken namelijk steeds met verschillende redenen:
mn eerste verzorgster verhuisde naar duitsland. De tweede had na anderhalve maand opeens geen tijd meer en deze vind mijn manier van rijden (en de faciliteiten) niet geschikt voor wedstrijden (maar daar ben ik het dus niet mee eens). wat moet je dan?
Dus maar weer een advertentie gepost (http://link.marktplaats.nl/210889301) en nu maar hopen op goeie reacties...
Kimmikky schreef:ik ben zelf ook al een poos op zoek naar een bijrijdpaard, maar niet echt advertenties gezet ofzo, weet ook niet echt waar ik niet naar moet zoeken, bijdrage van 100 euro is redelijk gewoon hier lijkt wel, en dat krijg ik niet binnen per maand....
lijkt erop dat ik zal moeten wachten tot na m'n studie, want echt veel dingen dichtbij zit er ook niet, heb wel een rijbewijs maar niet standaard de auto tot m'n beschikking >< (pa en ma hebben wel ieder een auto maar als zij de auto nodig hebben ben ik gebonden aan m'n fiets)
brigitta1987 schreef:Niet banketstaaf bedoelt, maar dat soort dingen kom je verzorger ook pas achter als je even bezig bent. Als jij in de ene stijl rijd en je verzorger in een hele andere stijl (niet perse beter of slechter), dat kan gewoon botsen. In het begin denk je als verzorger: Leuk paard, aardige eigenaresse, dat onze rijstijl anders is maakt niet uit. Maar na een paar weken blijkt het toch niet handig als je elkaar " tegenwerkt". Misschien is het slim om bij de volgende verzorgster een maand proef in te stellen? In deze maand kan je eventueel ook andere mensen nog laten komen kijken. Na de maand besluiten jullie of je er allebei mee door wil of niet.
Alicia2u schreef:tsja, ik vind het zelf ook belachelijk. Ik weet ook niet waar het aan ligt, ze vertrekken namelijk steeds met verschillende redenen:
mn eerste verzorgster verhuisde naar duitsland. De tweede had na anderhalve maand opeens geen tijd meer en deze vind mijn manier van rijden (en de faciliteiten) niet geschikt voor wedstrijden (maar daar ben ik het dus niet mee eens). wat moet je dan?
Dus maar weer een advertentie gepost (http://link.marktplaats.nl/210889301) en nu maar hopen op goeie reacties...
lars schreef:[***]: leuk waarschijnlijk gaat dat hem wel worden dus? wanneer weet je meer?