Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anouk_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:40

mijn eerste verzorgpaarden kreeg ik dankzij een vriendin. Zij verzorgde al op het adress en ik ging altijd met haar mee (ze verschilt 6/7 jaar met mij)
Er was nog 1 paardje wat wel wat extra aandacht kon gebruiken, en al snel werd mij gevraagd of ik op de woensdag middag en zaterdag dat paardje wilde poetsen.

Mn 2de verzorgpony die ik overigens niet meer verzorg kreeg ik dankzij dezelfde vriendin. Ze werkte aan de overkant in het bedrijf. Ze hebben daar een haflinger en ze hoorde dat de verzorgster stopte. Ze heeft overlegt en ook met mijn ouders, en mij vervolgens opgebeld als verassing dat ik nog een verzorgpaardje zou hebben, maar waar ik ook op kon rijden.

Handig was, deze haflinger verhuisde later naar het adres van de eerste, Maar goed. Ik heb wat gepraat en mocht eens een fries rijden, (het is een friezenfokkerij) Omdat het er zo goed uitzag mocht ik haar vaker rijden. En op een dag was het van ;he, je mag haar wel verzorgen.

En nu met die vieze weer kon ik vaak niet rijden, samen met de nieuwe verzorgster van de haflinger ging ik ook de andere paarden poetsen. Maar 1 paardje doe ik altijd, en ik ben ook bezig met vertrouwen en dergelijke. Zij is nu ook mijn verzorgpaardje. Maar dat ging dus ook vanzelf.

Ik heb dus erg veel geluk gehad!

x_mnq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:37

via marktplaats

Tigra_

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:38

Fiets fiets fiets. Eej wat een leuke paardjes. Erf op gefietst gevraagd wie de eigenaar was. Gezocht en gevonden. En gewoon gevraagd zouden wij ze mogen verzorgen(was met een vriendin). En dat mocht. Phoe is inmiddels meer dan 10 jaar geleden :P.
Mijn eerste pony was mijn verzorg en heb ik dus toen van haar over gekocht. Toen die is ingeslapen heb ik een veulen gekocht lang verhaal hoe ik daar aankom dus dat ga ik niet helemaal uit de doeken doen.

Sanniee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:48

het was ongeveer 3 jaar geleden, misschien iets langer denk. ik kwam uit school en zag een hele mooie welsh cob staan met der hengste veulen in de wei. ik stopte en zette me fiets aan de kant. ik kon daar over een plank lopen en toen kwam ik zo bij hun in het weiland terecht. ik heb ze toen gewoon geaait meer niet. toen kwam opeens een man mijn richting in. ja dan schrik je wel ff :P, maar hij kwam een praatje maken. ik vroeg kort daarna of deze paarden al verzorgers had. en dat hadden ze niet. sinsdien ben ik hun verzorgster.
zo ben ik er aan gekomen. :D

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:04

Mijn eerste paard verzorgd op de manege, toen moest ik voerdiensten doen, en mijn ouders bar diensten.

Daarna heb ik op twee handel stallen gereden, ben ik aan gekomen via bokt en marktplaats.

Mijn haflinger en shetlander die ik verzorgd heb ook via marktplaats. Maar toch bleef ik op marktplaats kijken, toen zag ik mijn droom paardje kadir staan, gereageerd. Maar zij kende de eigenaar van mijn verzorg paardjes waar ik liep. zij heeft dus besloten om het niet te doen.

Maaarr.... later kwamen we elkaar tegen bij de paarden winkel en ik dacht al dat zij het was. Dus stelde mij spontaan aan haar voor. Toch wezen kijken en toch helemaal verliefd. Ook al is hij nog erg jong.... het was het paardje van mijn dromen. De volgende dag weer geweest. En de week erna heb ik de knoop voor gehakt... en verzorg ik een geweldige arabier !! :D

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:06

Ik had een andere verzorgpony, die was verkocht,door de eigenaresse ben ik aan mijn verzorgpaard nu gekomen.

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 00:00

ik via mijn zus, de eigenaresse van mijn vz vroeg aan der of ze nog iemand wist die een verzorgpaard wou toen heeft mijn zus mijn naam gezegt :)

Mariekeboei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 19:23

Ik ben nog steeds opzoek.. |(

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:39

bokt:d

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:41

Eerste verzorgpaard
Ben ik via marktplaats aangekomen.
Tweede verzorgpaard
Via vriendin. :D

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:04

Via kennissen,
En vrienden.
Heb er twee :o

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:46

Via een vriendin! :+

CLND

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:53

Ik had een advertentie op marktplaats gezet en de volgende dag had ik een reactie... Het was mijn voormalige buurmeisje van de camping, die mij paard heeft leren rijden alvorens ik op les ging!!!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 14:05

Via een advertentie op kapaza *D

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:35

De eerste 2 waren op de manege, huidige via marktplaats. =D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:46

Langs iedereen in't dorp gaan die paarden/pony's hebben en vragen of ik misschien mocht verzorgen!
Werkt goed! ; )

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 20:16

De eerste was voor mij eigenlijk helemaal verkeerd. Ik ben zelf ong. 1.73 en ik kreeg een verzorgpony aangeboden. Een dartmoor van ong. 1.20m. Ik nou oké maar toen werd mij ook gezegd dat ik erop moest rijden. Dus toen ben ik mooi gestopt dat kon ik dat beestje niet aan doen :)

En nu heb ik na marktplaats te hebben afgezocht een super leuk verzorgpaard gevonden die ik nu bijna 2 jaar doe *D
Eerst was die nog niet vrij, en later hoorde ik het verhaal dat iemand met hem was gestopt en ander paard was gaan verzorgen omdat er veel vraag naar was, dus ik had hem snel 'ingepikt' :o. Hij was het eerste paard dat ik zag op stal en ik vond hem gelijk geweldig.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:11

Ik heb heel veel op marktplaats gekeken en toen eentje gevonden:D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:55

Ik heb mijne van een handelaar, ze was de eerste die ik zag en ik wist meteen dat ik d'r wilde hebben :))

ester_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:27

Bij mijn eerste keer dat ik op zoek ging naar een verzorgpony ben ik gewoon wat rondjes door Zwolle gaan fietsen met een vriendin en aan iedereen gaan vragen of hij nog een verzorgpony voor ons had. We hadden de moed bijna opgegeven toen ik het nog aan 1 man wou vragen. En ja hoor, hij had nog wel 2 pony's en een rijbak achter zijn huis. Dus wij kijken, (ondertussen hadden we niet door dat het een half uur fietsen was en we waren nog maar 10) en daar heb ik dus 3 jaar rond gelopen.
Daarna ging ik er weg, want ik ging naar de middelbare school en ik kreeg minder tijd en blablabla. Maar ik ging het paardrijden zó missen dat ik opnieuw op de fiets ben gestapt. Zo ben ik Rendula tegen gekomen. Een fokmerrie. Maargoed, die stond te koop en na 1 jaar is die verkocht.. Ik heb daarna iemand op dezelfde stal nog geholpen met een ander paardje, maar dat was niet zo'n succes... Dus ik ben op marktplaats gaan kijken en zo heb ik mijn voormalige Jelza gevonden. :) Ik mag alles met dr en ze is heel braaf. Erg fijn dus! :D

Rufus2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:43

Ik heb sinds kort een bijrijd paard die ik heb gevonden via een advertentie op www.marktplaats.nl

spikey12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:26

Via mijn zus. Zij reed die paarden in het begin, kreeg steeds minder tijd en toen heb ik het zo'n beetje overgenomen van haar :D

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:37

Ik ben aan mijn bijrijdpony gekomen door mijn instructrice. Zij wist dat de eigenaresse iemand zocht, en ze vond mij wel geschikt :D

shaduw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:25

ik ben via marktplaats aan mijn verzorgpony gekomen

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:03

ik kende de eigenaar van school. En het paard had ik al een paar keer gereden en toen vroeg ze of der wou rijden/verzorgen.