Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinniej schreef:Ik zit hier trouwens een beetje illegaal op de comp... M'n moeder heeft de kast op slot gedaan, maar ik heb een sleuten gepikt
Rafaela schreef:dessie mag ik u even wat details geven over het zetten van een tongpiercing en het zogenaamd geen pijn krijgen?
Rafaela schreef:1 je krijgt wel pijn, niet bij het zettenmaar de eerste drie dagen kun je amper praten, krijg je een uitslag op je tong, en de 1ste week haal je hem het liefste eruit, het zetten doet ook geen pijn maar de dagen erna wel
ik praatte ook liever niet maar dat moest wel
en geloof mij het 1e en 2e staafje is zoo irritant als je tong minder dik is, met het 1ste staafje kun je niet eens je mond dichtdoen zonder dat het staafje schuin zit
Rafaela schreef:jaah idd, echt en je gaat ongelooflijk slissenmjah het kleinste staafje is bij mij ook nog te groot steekt nog een heel stuk uit
wacht ik ga een foto maken
dessie schreef:Rafaela schreef:1 je krijgt wel pijn, niet bij het zettenmaar de eerste drie dagen kun je amper praten, krijg je een uitslag op je tong, en de 1ste week haal je hem het liefste eruit, het zetten doet ook geen pijn maar de dagen erna wel
ik praatte ook liever niet maar dat moest wel
en geloof mij het 1e en 2e staafje is zoo irritant als je tong minder dik is, met het 1ste staafje kun je niet eens je mond dichtdoen zonder dat het staafje schuin zit
ik weet het, hahahavreselijk, maar het zetten daar ben ik het bangst voor, als dat geen pijn doet durf ik het hahaha
Felies_xx schreef:dessie schreef:
ik heb een navelpiercing..iedreen zei ook van het doet geen pijn enzo..maar alsnog durfde ik het nie zo..er was toen een topic geloof k en meer dan de helft zei dat het geen pijn deed..!!
dus ging k m laten zetten..en het deed idd ook niet zo'n pyn..een neuspiercing daarintegen WEL ..