Met mij ook ja Morgen half 10 m'n nestje weer uit, da's vroeg voor un Liza op zaterdag ochtend Want ik moet lekker gaan voetballen! Waarschijnlijk tegen héule grote meisjes waar wij echt niet van kunnen winnen .. Maarja, kan toch maar half meedoen omdat ik NOG STEEDS met mijn enkel zit.
ooow dan valt het allemaal wel mee welkom terug iris @liza; meer als je best kun je niet doen toch ik kan morgen de voetbal wedstrijd van mijn leuke jongen g niet gaan kijken, want het is ene uit wedstrijd en ik weet niet waar
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 08-09-06 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn enkel, vijf (of was het nou vier) weken geleden verzwikt e& versuikt. Toen helemaal blauw en o, zo dik! Nu zit er nog steeds vocht in, het blauw is inmiddels al weg getrokken maar hij is nog steeds dik. Tijdens het rennen heb ik er geen last van maar met de bal aannemen en schieten kan het nog wel is verkeerd gaan. Maar ik heb te weinig rust gehouden, stil staan is niet echt mijn ding.
KIM toch nog iets dat we gemeen hebben ik ben nadat mijn knie uit de kom was geweeest en ik hem zelf terug heb gezet door recht te gaan staan, 2 dagen later weer wezen rennen met als gevolg dat ki nou toch nog nssr het ziekenhuis moet mjah iig sterkte met je enkel