Ik wil graag jullie mening:
Je mag op een pony rijden bij de stal waar je elke dag komt om te helpen voeren en paarden binnenzetten. De pony is van de dochter van de eigenaar van de stal, ze reed er vroeger wedstrijden op, nu niet meer, ze heeft nu 3 andere pony's. Als je er voor het eerst op zit, krijg je vliegles
, de tweede keer gaat al veel beter en je rijd samen met de dochter van de eigenaar (ze rijd dus op 1 van haar 3 pony's). Heel gezellig, je krijgt tips, het gaat goed voor je gevoel en je hebt al zin in de volgende keer. 3e keer ging ook heel goed. 4e keer, de dochter van de eigenaar wil er zelf op, maar ik mag er op
.. Dochter chagrijnig... Pony moet bandages om, ik vraag of ze goed zitten, NEE (ik heb daar geen ervaring mee, bandages)... Alle bandages moeten opnieuw om. Zadel word verschoven, hoofdstel word nagekeken.. Dan voel je je toch wel een beetje dom, ook al heb je 8 jaar manege ervaring, toch word uiteindelijk de pony voor je opgezadeld omdat je het zelf helemaal verkeerd deed, wat voor mijn gevoel helemaal niet zo was. Nu ging ik 2 dagen geleden weer naar stal, dochter was er, eigenaar van de stal niet. Dus, misschien zie je het al aan komen, dochter zadelt pony op en gaat rijden, zonder tegen mij te zeggen, ik wil vandaag graag op haar rijden. Is het omdat ik niet kan opzadelen? Denkt ze dat ik haar pony verpest? Is ze jaloers (waarom dan, ze heeft zelf 3 pony's, dan kan ik toch wel haar oude pony rijden?)?
Normaal kan ik het heel goed vinden met haar (dochter van eigenaar), maar nu weet ik het niet meer zeker...
Ben ook niet kwaad ofzo, heb er alleen geen zin in dat mijn pony binnenkort een kermisattractie is zeg maar
En verder kijk ik wel, zal hem wel af en toe meenemen naar de manège, kunnen de fans hem daar aaien

Ik vermoed dat je in deze regio zo'n 500 euro per maand aan je paard kwijt bent (inclusief stalling, hoefsmid en dierenarts). Dan is 140 euro evenredig aan 2 van de 7 dagen kosten voor het paard. Maar goed, het blijft veel natuurlijk. 
) en dat is wel leuk. De vorige die bleef dan gewoon een beetje in het midden paardje staan aaien bij wijze van spreken, dat is het natuurlijk ook niet. Bij deze heb ik wel de hoop dat we over een tijdje samen met de pony's in de bak aan het spelen zijn en het bos ingaan enzo, zonder dat ik de hele tijd haar handje moet vasthouden zeg maar. En dat is ook al heel veel waard vind ik