Phylos schreef:Jammer dat je in Belgie woont Quinta, zoals jij jezelf omschrijft, naar zo´n persoon ben ik opzoek voor mijn paard. Ik zal hier ook eens kort omschrijven waarom ik een bijrijdster zoek en voor welk paard. Wie weet komt er nog wat uit. Wij wonen in Nijverdal (twente) vlakbij avonturenpark Hellendoorn
Ik zoek een bijrijdster omdat ik dit jaar namelijk ben begonnen aan mijn 2e jaar Pedagogische Wetenschappen in Groningen. Hier woon ik ook doordeweeks, waardoor mijn paard vaak stil staat. We rijden M2 dressuur, maar zowel rijden als concoursen staat sinds begin september op een iets lager pitje. Ik zoek een bijrijdster omdat ik mijn paard niet wil verkopen, maar deze situatie ook voor haar niet eerlijk vind. Het is een paard dat graag wil werken en ook de potentie heeft nog verder te komen. Wel zoek ik een ervaren ruiter of amazone die mijn paard ook echt kan en wil trainen, zodat zowel het paard als de ruiter/amazone er iets aan heeft. Anders laat ik haar nog liever stil staan.
Udessa is een merrie van 10 jaar, afstamming FarringtonxDerck van 1.65m. Het is een heel lief en braaf paard, maar het is belangrijk om zowel in omgang als rijden consequent te zijn. Het is geen automaatje, je moet zelf wel kunnen en durven rijden. Verder maken we af en toe een sprongetje of deden mee aan een springlesje, maar geen concoursen. Ook buitenritten vindt ze geweldig.
De paarden staan bij ons aan huis. We hebben een 20x40 bak waarin gereden kan worden, een klein bos voor de deur en het grotere bos op 10 min stappen. Ook de rijvereniging is op stapafstand. In totaal staan hier 3 paarden, Udessa en 2 pensionpaarden.
hier iemand die op zoek is in Nijverdal 
_Jody_ @ [EA-VP] [PG:] Omgeving Nijverdal, leuk paard om mee te mogen rijden