Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shaar schreef:Wat ik vooral héél achterbaks van Lientjee vond is dat zij zomaar weg is gegaan en gezellig met R mee liep te l*llen over ons in dat andere topic alsof wij haar iets vreselijks hadden aangedaan en altijd mot met haar hadden. Ze heeft ons gewoon kéihard laten vallen. En nu is er mot met R en dan komt iedereen weer terug...
Nogmaals, ik houd niemand tegen, van mij mag heel bokt hier komen, want bokt is openbaar. Als ze maar wel weten hoe ik er over denk.
xLaus_ schreef:Ik snap jullie reactie over dat gedoe met R heel goed hoor, en ik snap het ook heel goed. Ik snap nog steeds niet van mezelf dat ik haar leugens ben getrapt...
maar laten we maar ophouden over R
Shaar schreef:Heeft iemand trouwens net Oprah zitten kijken? Djiez, zó heftig...
Ier schreef:Heb je een nieuwe vp lien?..
Welkom back trouwens.
Shaar schreef:Wat ik vooral héél achterbaks van Lientjee vond is dat zij zomaar weg is gegaan en gezellig met R mee liep te l*llen over ons in dat andere topic alsof wij haar iets vreselijks hadden aangedaan en altijd mot met haar hadden. Ze heeft ons gewoon kéihard laten vallen. En nu is er mot met R en dan komt iedereen weer terug...
Nogmaals, ik houd niemand tegen, van mij mag heel bokt hier komen, want bokt is openbaar. Als ze maar wel weten hoe ik er over denk.
Romytjuuh schreef:Mag ik een Pb van iemand wat er allemaal is gebeurd. Want ik weet begod niet waar dit allemaal overgaat.