Betoog ach.. Iets stoms.Ovedr een onderwerp je standpunt hebben en die verdedigen met argumenten, mensen overtuigen etc.ARCH MAAR IK WEEEET NIKS
Net terug van school Echt saai.. fiets was kapot dus mocht met de auto..Enne ik mag zaterdagavond dus wel naar step up, dus het kan nog allemaal doorgaan! Proefwerk Engels ging wel goed, maar 1 onderdeel was super moeilijk..
Echt zielig voor patty, ze mag niet meedoen met de clinic van Jeanette haazen..Maar oke, That's Life..
Fijn melis! je moet ook nog plezier hebben he.. Enne, als je ergens mee zit, je kan het altijd op msn vertellen he.. of per PB ofzo..
Bonjour!Hij is af mijn betoog Iemand interesse? Whaha ..Hij duurt alleen langer als 1 minuut * ZUCHT ..
Echt jammer voor Patty!Btw Ier, denk je niet dat er heel erg veel mensen ertegen zijn?Ik denk dat je beter wat anders kan verzinnen, als je nog niet begonnen ben .
Ben ik weer!Ier schreef:Betoog ach.. Iets stoms.Ovedr een onderwerp je standpunt hebben en die verdedigen met argumenten, mensen overtuigen etc.ARCH MAAR IK WEEEET NIKS Die moest ik vorig jaar ook maken, had een 8 ofzo, heb hem zelfs nog op de computer staan denk ik
So what als iedereen er tegen is.. Boeien, heb m al af.. En ik houd het zo.Ik denk dat veel mensen niet weten dat er zoveel paardenmishandeling is.
Ier ; inderdaad zoals Lianne zegt, misschien kan je beter een onderwerp pakken waar veel mensen voor maar ook veel mensen tegen zijn.. omdat eigenlijk iedereen wel tegen dierenmishandeling is of niet dan?