lilykashmir schreef:Echt fijn VL voor je dat het zo goed was gegaan met V!!! Het gaat dus de goede kant op
?
Ja, ben zo blij, morgen WEER rijden zo'n zin (hopelijk kan Richelle nu wel foto's maken

lilykashmir schreef:Whaha D.
?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lilykashmir schreef:Echt fijn VL voor je dat het zo goed was gegaan met V!!! Het gaat dus de goede kant op
?
lilykashmir schreef:Whaha D.
veronalover schreef:lilykashmir schreef:Echt fijn VL voor je dat het zo goed was gegaan met Verona!!! Het gaat dus de goede kant op
?
Ja, ben zo blij, morgen WEER rijden zo'n zin (hopelijk kan Richelle nu wel foto's maken)
lilykashmir schreef:Whaha Dirkje.
?
Ier schreef:Lala. Ik heb trouwens niet bijgelezen.
Teveel werk.
Pfft dubbelgevoel oliebol.
maickell0ver schreef:Sorry hoor maar als mijn hoofd er niet naar staat dan lees ik het ook omdat ik weet dat mensen graag reactie willen op hun posts. NET ALS JIJ jij zeurt ook over die gozer van oowwwww ik heb zo een dubbelgevoel en je hoopt dat mensen daar op gaan reageren ik ben dit al een poosje zat het gaat altijd over jou en je reageert altijd of met een zin van ow leuk voor je (daarna banketstaaf je weer over jezelf) of je zegt dat je geen zin hebt om bij te lezen. Je mag me nu een poedersuiker vinden interessert me geen ene moer
Ier schreef:Kee, best. Blijf hier wel gewoon weg.