Deetjeeuh schreef:Grr. Weer 'afgewezen' omdat ik een 'manegeruiter' ben en haar paard erg groot is. Wie zegt dat ik een manege ruiter ben en nooit meer ervaring heb opgedaan? Iedereen is toch zo begonnen?
Mag ik vragen waar dat was?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Medie schreef:Deetjeeuh schreef:Grr. Weer 'afgewezen' omdat ik een 'manegeruiter' ben en haar paard erg groot is. Wie zegt dat ik een manege ruiter ben en nooit meer ervaring heb opgedaan? Iedereen is toch zo begonnen?
Mag ik vragen waar dat was?
Lianne86 schreef:Blijf het grappig vinden... Een vergoeding vragen "anders komt er niets serieus", maar ook willen dat diegene nog de stal doet"Betalende stalhulp gevraagd"
(ja, sorry... hier in de buurt is dat ook normaal, maar ik blijf het apart vinden..)
Deetjeeuh schreef:Eigenlijk vond ik het nogal vervelend aangezien mensen niet meer erover weten, en mij op basis daarvan beoordelen. Mijn ervaring reikt namelijk wel iets verder dan alleen de manege.
Lianne86 schreef:Over mij mogen ze gewoon praten hoor.... En ik mag hier ook gewoon mijn mening gevendaarvoor is het een forum...
En of een bijdrage normaal is... tjah... Regio-afhankelijk... Maar ik blijf het soms echt te maf vinden hoor.. Vooral als het gaat om 50 euro voor 1x in de week en dan nog eens klusjes... (Maarja... ik ga dan even van mijn kostenplaatje uit... en van mijn regio... tenminste paard zijn regio..)
Mijn advertentie was ook flut, bewust geen foto bij gezet... En heb hier zo veel over bijrijders geklaagd(ik zocht ze erop uit leek het wel... ) zullen ze ook niet leuk vinden als ze het wisten... Aan de andere kant.. ben ik tevreden, dan zeg ik dat ook gewoon
Tis niet alleen afzeiken...
danoesje schreef:Heb hier in t westen altijd betaald. Mesten moest soms wel, soms niet ivm al dan niet in vol pension, vind persoonlijk dat het erbij hoort. Al zorgt niet mesten wel dat je minder stinkend thuis komt![]()
Zou zelf t liefst iemand hebben die haar geld gebruikt voor les...
danoesje schreef:Lianne86, denk dat er meerdere factoren zijn die meespelen: wat heb je te bieden, maar ook hoe je financiële situatie is, je stalling etc. Toen ik bijreed was ik best bereid flink mee te betalen voor stalling (betaalde ruim de helft van de stalling) in ruil voor 3 dagen en veel vrijheid. Al viel dat laatste in praktijk tegen waardoor ik weer ben gestopt.
In mijn geval heb ik een puppie-paard met nu ook nog eens KS, als ik daar op termijn weer iemand voor ga zoeken ben ik allang blij als er iemand is die hiermee overweg kan/wil en omdat het rijden straks zo specifiek gaat worden vind ik les gewoon belangrijker dan dat ik er zelf geld aan over hou. Daarnaast zal grondwerken/longeren een grotere plek gaan innemen dat het zou doen zonder de KS dus dat moet je ook maar willen en ik heb ook nog iemand nodig die tegen een stootje kan want nu meneer zich beter voelt wordt hij wat baldadig
Zou ik nu een prachtig braaf leerpaard hebben met alle knoppen goed bevestigd erop, zou ik misschien ook wel liever een bijdrage willen. Mja dat is puur fictief