Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkie98

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:21

Jammer dat je niks kan vinden, door alle verhalen van mensen ben ik ook bang dat ik niks ga vinden, maar ik blijf positief en ik blijf actief zoeken. Ik heb tot nu toe in 1 week 1 reactie geha maar was te ver en op verkeerde dag :(

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:26

Tinkie98 schreef:
Jammer dat je niks kan vinden, door alle verhalen van mensen ben ik ook bang dat ik niks ga vinden, maar ik blijf positief en ik blijf actief zoeken. Ik heb tot nu toe in 1 week 1 reactie gehad maar was te ver en op verkeerde dag :(

Ja ik heb al verzorgpony waarmee ik nu ook langzaam aan ga opbouwen om weer te kunnen rijden maar ik heb ook altijd een pony van 39 verzorgd en een shetlander en dat mis ik toch wel, die oudjes borstelen haha :D

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:51

Ik zou al heel blij zijn met een verzorgshet. Gewoon omdat je een band met zo'n pony kan opbouwen, bijna net alsof het je eigen pony is :D

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:54

Gister m'n advertentie op marktplaats gezet en vandaag al een reactie. :D
Maar ik had ook bericht terug van een leasepaard waar ik een tijdje terug op had gereageerd, dus ik moet nog even beslissen. :)

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:00

Ik had ook al na een dag reactie maar die moest ik afwijzen omdat het te ver was en verkeerde dag, elke keer als ik mensen mail als reactie op hun advertentie wijzen ze me af, of ze hebben al iemand of ik ben te jong (niet verantwoordelijk genoeg) of ze reageren gewoon helemaal niet, wat moet ik doen??

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:15

Dit is volgens mij een topic voor paardeneigenaren die verzorgers of bijrijders zoeken, niet bedoeld voor bijrijders die zich hier aanbieden :)

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:21

Ow, sorry :( maar als mensen een bijrijder zoeken is het toch handig als mensen zich melden? Of heb ik er dan verkeerd
Laatst bijgewerkt door Tinkie98 op 14-08-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:22

Zie de OP:

Gooya schreef:
Deel 4 alweer :)

Voor degene die willen praten over het zoeken naar verzorgpaarden is er dit topic: [VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Advertenties mogen alleen geplaatst worden in de rubriek bijrijders/verzorgers van de Bokt Markt.

Ik wens jullie veel plezier in dit topic en hoop dat jullie veel nuttige info uit kunnen wisselen.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:34

Tinkie98 schreef:
Ow, sorry :( maar als mensen een bijrijder zoeken is het toch handig als mensen zich melden? Of heb ik er dan verkeerd

Hoe goed je bedoelingen ook zijn, daar gaat dit topic niet over.
dan volg je maar het topic in stilte mee en als je iemand ziet reageren dat ze een verzorger zoeken in jouw regio dan stuur je maar een pb

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:51

Je kan best een link naar je advertentie neerzetten als wilt weten of 'ie goed is :j
Maar inderdaad niet jezelf aanbieden.

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:52

Oké heel erg sorry ik zal de volgende keer beter opletten en in stilte meekijken

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:22

Nou ik ga vanavond kijken bij een paardje, ben benieuwd :D

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:37

Paardje heeft het hier heerlijk in de noordoostpolder maar veel paardenvolk zit hier niet.. :o :+

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:58

De link in je onderschrift doet het niet, ikke129. Er moet een spatie tussen de uitroeptekens en de link, dan wordt ie aanklikbaar. :)

Ik heb nu ik terug ben van vakantie toch maar een nieuwe advertentie gemaakt en ook meteen op marktplaats gezet. Ben benieuwd of ik iemand kan vinden. Op de vorige advertentie kreeg ik vooral reacties van meisjes van onder de 15, dat is echt te jong. Ik heb de leeftijd er nu uit gelaten, zouden jullie die er in zetten? http://www.bokt.nl/markt/ad/179185/buit ... ingenharen

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:07

Moeilijk om een bijrijder te vinden?
Ik zit 24/7 te kijken voor een bijrijdpaard/pony rondom Amsterdam en ik vind nog geen kip om te verzorgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 18:11

Imre schreef:
De link in je onderschrift doet het niet, ikke129. Er moet een spatie tussen de uitroeptekens en de link, dan wordt ie aanklikbaar. :)

Ik heb nu ik terug ben van vakantie toch maar een nieuwe advertentie gemaakt en ook meteen op marktplaats gezet. Ben benieuwd of ik iemand kan vinden. Op de vorige advertentie kreeg ik vooral reacties van meisjes van onder de 15, dat is echt te jong. Ik heb de leeftijd er nu uit gelaten, zouden jullie die er in zetten? http://www.bokt.nl/markt/ad/179185/buit ... ingenharen

Ik vind het een nette advertentie hoor! Welke leeftijd bedoel je? van het paard zelf kan k 'm namelijk wel zien :p
Als je bijrijdsters zoekt boven een bepaalde leeftijd kan je dat er beter wel in zetten. Dan krijg je inderdaad niet al die reacties van 14/15jarige, anders maak je jezelf bij iedere mail blij met een dode mus..

Zo ik heb een ontzettend leuke reactie gehad op m'n advertentie. Moeder die een bijrijdpony zoekt voor d'r dochtertje van 10. Toen ik over de bijdrage begon vond ze dit volkomen logisch en dat was dan ook geen enkel probleem. Ze gingen nu eerst een weekje op vakantie dus daarna komen ze even een keertje kijken, maar de moeder was al helemaal happy en zei dat d'r dochter dit echt geweldig gaat vinden.
Dan ben ik al helemaal enthousiast over iemand en dan heb ik diegene nog geeneens gezien :)
Van het meisje zelf weet ik vrij weinig, ze is 10 en ze rijdt nu 4 jaar. Pony is gelukkig lief met jongere kinderen, dus wie weet hebben we wel een match :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 18:29

Ik had inderdaad al een berichtje van een meisje van 12, dus ik heb er nu een leeftijd bij gezet. Ik vind dat best lastig. Een beetje pittige meid van 14 zou hem vast prima kunnen rijden, maar het is nogal een baas en hij is vrijwel alleen maar door volwassenen gereden. Ik heb wel wat kinderlesjes met hem gegeven, maar dan ben ik er altijd zelf bij. Dat is toch anders dan een meisje van 12 alleen met hem weg te sturen. Er is weinig toezicht en ze mogen niet met hem in de bak, dus dan heb ik liever wat oudere meiden. Of nog liever een volwassene.

Leuk dat je zo'n enthousiaste reactie hebt! Hopelijk klikt het!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:10

Viavia op Bokt nu een reactie en ook via MP. Ik denk dat ik ze allebei een paar keer laat rijden gewoon om te kijken wat het beste matcht. Misschien vraag ik ze wel allebei een maandje op proef, kunnen ze zelf ook ervaren of ze het wat vinden.

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:28

Hooiii ik meld mij hier weer even :D, misschien ga ik over op western rijden :D ! Ik heb een mailtje gestuurd en nu is het wachten op antwoord !!!

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:33

Valerieex schreef:
Hooiii ik meld mij hier weer even :D, misschien ga ik over op western rijden :D ! Ik heb een mailtje gestuurd en nu is het wachten op antwoord !!!

Heeft iemand er ervaringen mee ? Is het moeilijk of iets dergelijks ? Het valt me trouwens op dat bij de manege's (kan misschien net een luxe manege zijn waar ik naar keek) dat het bij western duurder is dan bij normaal engels rijden? klopt dit?

Ps: Ik ga als het doorgaat natuurlijk niet bij een manege rijden maar bij een mevrouw die een eigen paard heeft, en ja ik weet het risico dat ze misschien minder les ervaring heeft. Hier verder geen commentaar op graag. Dankuwel ! :)) Maar dat weet ik allemaal niet ik kijk er erg naar uit en het lijkt me heel erg leuk !

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:11

Kirstenhorse, goed blijven zoeken, het is mij altijd nog gelukt op termijn. Heb straks wel weer iemand nodig als het goed is maar weet nog niet hoe zijn perspectief is dus durf nog niet te zoeken..

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:28

Ok zal ik doen. Leeftijd zeg ik boven de 16 maar hoeft natuurlijl niet als iemand 15 is en net zo verantwoordelijk of ouders meegaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:32

Volgende week dinsdag komt er een meisje kijken met d'r moeder :) En alweer wat reacties dus ik kan ook weer een hoop terugmailen. Ik heb ook zoiets, zolang het op de mail goed klikt, gewoon langs laten komen. Als het achteraf niet klikt met het dier dan sla je je voor je kop dat je de rest op voorhand al hebt afgewezen :)

Ikzelf hanteer als regel: onder de 16; ouders mee. In ieder geval voor de eerste keren en met afspraken maken e.d. ook ouders mee onder de 16. Zelf ben ik sowieso iedere dag op stal dus kan de bijrijdster zelf ook wel een beetje in de gaten houden.. Maar ik geef ook de voorkeur voor de ouders er gewoon iedere keer bij, zeker als het om jonge ruiters gaat.. T zijn en blijven paarden, en tis geen kindercreche.. :Y)

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:37

Klopt ik was zelf 16 toen ik dit paard als veulen kocht.. zoek gewoon n mini me:p of iemand die weer met paarden bezig wil zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:52

ikke129 schreef:
Klopt ik was zelf 16 toen ik dit paard als veulen kocht.. zoek gewoon n mini me:p of iemand die weer met paarden bezig wil zijn

Wahaha ja dat zoek ik ook :') Zo'n mini-me. Zijn verdomd lastig te kneden. T voordeel van de wat jongere kinderen is dan wel weer dat ze makkelijk te kneden zijn.. Dus dan is er nog kans op een mini-me haha.