Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkie98 schreef:Jammer dat je niks kan vinden, door alle verhalen van mensen ben ik ook bang dat ik niks ga vinden, maar ik blijf positief en ik blijf actief zoeken. Ik heb tot nu toe in 1 week 1 reactie gehad maar was te ver en op verkeerde dag
Gooya schreef:Deel 4 alweer![]()
Voor degene die willen praten over het zoeken naar verzorgpaarden is er dit topic: [VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1
Advertenties mogen alleen geplaatst worden in de rubriek bijrijders/verzorgers van de Bokt Markt.
Ik wens jullie veel plezier in dit topic en hoop dat jullie veel nuttige info uit kunnen wisselen.
Tinkie98 schreef:Ow, sorrymaar als mensen een bijrijder zoeken is het toch handig als mensen zich melden? Of heb ik er dan verkeerd
Imre schreef:De link in je onderschrift doet het niet, ikke129. Er moet een spatie tussen de uitroeptekens en de link, dan wordt ie aanklikbaar.
Ik heb nu ik terug ben van vakantie toch maar een nieuwe advertentie gemaakt en ook meteen op marktplaats gezet. Ben benieuwd of ik iemand kan vinden. Op de vorige advertentie kreeg ik vooral reacties van meisjes van onder de 15, dat is echt te jong. Ik heb de leeftijd er nu uit gelaten, zouden jullie die er in zetten? http://www.bokt.nl/markt/ad/179185/buit ... ingenharen
Valerieex schreef:Hooiii ik meld mij hier weer even, misschien ga ik over op western rijden
! Ik heb een mailtje gestuurd en nu is het wachten op antwoord !!!
ikke129 schreef:Klopt ik was zelf 16 toen ik dit paard als veulen kocht.. zoek gewoon n mini me:p of iemand die weer met paarden bezig wil zijn