Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:12

Deetjeeuh schreef:
Lianne86 schreef:
Als je wil en mag natuurlijk, dan kom maar een keertje mee voor de gezelligheid! :D

Waar woon je ergens?
Je weet waar je aan begint eh! :+

Ik rij elk weekend van Zwijndrecht (bij Dordrecht) naar Nuenen (bij Eindhoven) dus heb toch al half Nederland gehad dan :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:16

Lianne86 schreef:
Deetjeeuh schreef:
Waar woon je ergens?
Je weet waar je aan begint eh! :+

Ik rij elk weekend van Zwijndrecht (bij Dordrecht) naar Nuenen (bij Eindhoven) dus heb toch al half Nederland gehad dan :p

Dicht bij [plaats]/elst/bemmel/arnhem? :+

Lianne86

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:51

Das een beetje weer de andere kant :') maar das maar een beetje om... (ipv 100 km de ene kant op, 100 km iets meer naar boven :'))

Moeten gewoon een keertje kijken, lijkt me wel gezellig :D (en dan kan ik meteen onder je advertentie gaan kladden hoe je rijdt, heb je een recensie :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:55

Mijn bijrijdster komt dinsdag weer :) Omdat ze op vakantie is geweest.

Heb wel besloten dat het dinsdag een ja of een nee wordt, voor mij dus knoop door hakken maar voor hun net zo goed, of ze gaan wel akkoord met een bijdrage leveren of niet :)

Had ook een hele nette mail in m'n inbox van een moeder die voor haar dochter mailde en dat ze graag een keer kennis wilde maken, vond ik erg netjes! Vind ik persoonlijk fijner dan de zoveelste 12jarige wijsneus :+ No offence aan 12jarigen :p

Wat betreft leeftijd: ik zal niet zo snel iemand afwijzen vanwege leeftijd (aangezien mijn pony niet groot is kom ik toch bij de wat jongere mensen uit..) maar als ik bijvoorbeeld een 10jarige in m'n mailbox heb van nog geen 1.40 dan ben ik toch wel wat voorzichtig en vraag ik eerst naar de ervaring en wat diegene verwacht. Ook om teleurstellingen bij de andere kant te voorkomen! :)

jenn1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:47

Ik had eigenlijk dat hoop op een leuk verzorgpaardje alweer opgegeven. totdat gister een kennis van mij ineens aankwam dat iemand bij haar op stal een verzorgster zoek voor haar belgische trekpaard. Ik dacht meteen yess een koudbloed! Meteen een berichtje gestuurd naar de eigenaar ervan en ga morgen kennis maken. Ik heb er nu al echt onwijze zin in en ik moet er wel een half uur voor fietsen maar dat heb ik er zeker voor over. (en is meteen goed voor de lijn haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:51

Wauw! Super zeg. Zo merk je dat je wel dat het opeens op je pad moet komen. :D

jenn1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:34

ja inderdaad als je niet aan het zoeken bent komt het op je pad denk dat het mijn nieuwe motto maar gaat worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:42

Goed idee! Hopen dat het voor mij ook zo werkt haha. :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:56

Hou vol meiden!! Doe ik het ook hihihi

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 23:36

Helaas dat alle paarden die een verzorger zoeken te ver weg zijn voor mij.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 06:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:16

Ik vind het een nette advertentie hoor!

Zo heb je niks, en zo heb je weer een zooi aanbiedingen en zit een beeetje in tweestrijd. Heb nog een moeder in m'n mailbox die me heeft gemailt voor haar dochtertje en moet zeggen dat ik dat echt supernetes vind, dat het een moeder is die mailt ipv een kindje zelf.
En via een stalgenootje iemand die 3 a 4 dagen in de week kan en wil.. En dan heb ik natuurlijk het meisje wat al een aantal keren is geweest, maar wat ik al zei, ik zit een beetje in tweestrijd. En over wat kan ik niet zeggen, want heb het idee dat er mee wordt gelezen dus daar ben ik niet zo happy mee :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:18

Ik vind het ook een leuke advertentie! Als ik zelf opzoek was geweest had ik wel gereageerd! :j

chella_dora, je mag me evt. een pb sturen als je wilt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:37

Thanks! Heb een PB'tje gestuurd :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:37

dems75 schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden-en-pony-s-overige-toebehoren/m706857725-gezocht-bijrijd-st-er-voor-zeer-vlotte-ruin-bergen-nh.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home

pfff...nou ik vind het ook niet makkelijk een goede bijrijd(st)er te vinden. We hebben nu een heel fijne, maar zij gaat een jaar naar de VS....
Is bovenstaande adv. wat????

Meelezer hier met een tip voor dems, goede advertentie maar helaas in de verkeerde rubriek, bij 'diensten' is een categorie 'paarden-verzorgers'. Daar zoeken denk ik de meeste mensen.

Ik ga weer in de meeleesmodus (want stiekem voor een vriendin op zoek namelijk en wie weet of ik hier iemand vind in haar regio :D )

jenn1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:53

dems75 schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden-en-pony-s-overige-toebehoren/m706857725-gezocht-bijrijd-st-er-voor-zeer-vlotte-ruin-bergen-nh.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home

pfff...nou ik vind het ook niet makkelijk een goede bijrijd(st)er te vinden. We hebben nu een heel fijne, maar zij gaat een jaar naar de VS....
Is bovenstaande adv. wat????

Vind het een goede advertentie ik zou alleen nog erbij zetten dat ook een goede en open communicatie met de eigenaar een vereiste is.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:13

ahhhh bedankt voor de tips. Nu maar hopen dat er ook een leuk iemand reageert!

Heb net met mijn andere paard een HEERlIJKE rit door bos en duinen gemaakt van 2 uur...en dan denk ik....wie wil dit nou niet??? *D

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:36

@dems75; he wat jammer, je advertentie klinkt heel leuk alleen ik woon net te ver om er heen te kunnen fietsen, zonde -O-

@chelle_dora; succes met een keuze maken!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 16:30

Als iemand niks kan vinden wil ik best wel, voor mee informatie kun je mijn advertentie bekijken.
Wel in de buurt van Wamel aangezien ik met de fiets moet komen

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 08:02

chella_dora, als je eruit bent laat je het dan weten? Ben wel nieuwsgeirig :D

Hier nog niks helaas, maar heb gelukkig wel een andere oplossing, dus de nood is weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 09:31

Ja ik ben er wel uit denk ik, zal je weer even PB'en haha :D

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:33

Fijn dat het lukt zo:) Wil ook wel weer eens lekker rijden maar helaas zit dat er met mijn eigen paard niet in. Of en wanneer het goedkomt is maar de vraag dus ik kan ook niet echt ergens aan beginnen helaas. En wie zoekt er nu een bijrijder voor tijdelijk:)

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:49

Amaryllis schreef:
@xelmoni: Ik zal je advertentie in gedachten houden, ik heb echter pas dit voorjaar een paar extra handen nodig.
Meer info via pb, mocht je met willen weten.

Heb je GEPBT :)

Tinkie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:10

Ik bied mezelf aan als een betrouwbare 14 jarige (bijna 15) bijrijdster/verzorgster in deomgeving Utrecht, voor mij is rijden zeker niet een pre, ik vind Shetlanders ook heel leuk, heeft iemand tips hoe ik dat duidelijk kan maken of hoe ik nog effectiever opzoek kan?? Als iemand naar een verzorger omg Utrecht opzoek is Pb even, heb ook en advertentie op bokt markt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:15

Heb mijn advertentie maar verwijdert aangezien ik alleen reacties kreeg van mensen aan de andere kanten van nederland. :') Echter als je nog een verzorger/bijrijder zoekt kun je me altijd een bericht sturen of mailen ( naomi_g1998@hotmail.com ). (Rijden hoeft niet perse hoor, shetlanders en oudjes vind ik ook heel leuk! :D )