Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MorganeR schreef:Heyy,
Sorry dat ik zo binnen kom vallen maar mijn moeder begon er net weer over dat ik voor mijn vp moet gaan betalen. Normaal is dit een eindeloze discussie maar nu kwam er een goed argument in het spel waar ik wel even stil van werd. "Waarom moet ik iemand betalen als hij/zij mijn hond uitlaat door tijdgebrek maar moet jij betalen als jij voor dat paard zorgt wegens tijdgebrek van de eigenaar?" Weten jullie het antwoord?
Sees schreef:Hm, nou zal wel regiogebonden zijn dan. Hier rijden alle eigenaren zelf nog volop (inclusief les e.d.) en dus meer dan de bijrijder.
Ik gaf overigens ook aan dat dit geldt voor eigenaren die zelf ook nog rijden dus adressen waar de eigenaar niet of nauwelijks rijdt, vallen af (dan nog kan het uiteraard zo zijn dat de eigenaar beter rijdt dan de bijrijder).
Tigra_ schreef:Wat betreft het beter maken dat hangt inderdaad wel af van de situatie maar als de eigenaar er zelf niets mee doet heeft het verder ook geen waarde dat het paard beter word rijtechnisch gezien. Dus dat hoeft ook niets te zeggen waarom wel/niet betalen.