Les met Viane ging wel lekker gister. Mr dr hoeven zijn te kort dankzij hoefsmid dus ze liep niet helemaal goed, maar hoe langer ik reed hoe beter ze ging lopen, en hoe sterker ze werd
OOH er zit zo'n grappige fries in die les. Zij mr slaan met die zweep, want dat beest wil niet in een goed tempo. Maar hij geeft geen kik. Echt helemaal niks. Echt geweldig . Alleen je hoorde die zweep zo slaan ;o En Viane vond dat eng Dus die liep toen ineens keihard ..
Jim is gisteravond met Grease gewond geraakt. De auto in een bepaalde scène reed van het podium af en Jim kwam eronder, hersenschudding en gescheurd schouderblad. En mensen in het publiek vielen flauw van schrik. En diegene die Sandy speelde kon nog uit de auto springen en heeft der pols gebroken..
Mooi dat jr les wel goed ging Ier . Haha Shaar, sukkel, moet je ook niet naar school gaan als ales uit valt . Maar me tante is hier nu, want voor me oueders feest moeten we even een stukje in elkaar flantsen . Gan waarschijnlijk op een liedje doen, weten jullie nog een leuk liedje ?