want ik hoorde wat dingen van een vriendin en toen ging dus beetje van onder vragen enzo, nou ben bijna nog nooit zo boos geweest

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Miiessy schreef:Gewoon beetje mensen erop wijzen als ze een verkeerd topic neerzetten ofzo?whahaik gelukkig ookniet
weetneit wat het inhoud maare denk niet dat ik dat zou kjunnen
Dinniej schreef:Miiessy schreef:Gewoon beetje mensen erop wijzen als ze een verkeerd topic neerzetten ofzo?whahaik gelukkig ookniet
weetneit wat het inhoud maare denk niet dat ik dat zou kjunnen
Nee, da's ook niks voor mij, ik doe dat zelf ook
Miiessy schreef:jups thun zat in de les en dat meisje kon gewoon NIET rijden![]()
ik moest op borisjearme beest was al zo bezweet, naja we hebben niet egt veel gedaan beetje gestapt en gedraaft
ze hadden het egt allemaal heel erg warm
dus ginge we maar spelletjes doen
geerte deed ook mee met Pepsie
Olympia schreef:Haha gááfover het submod, dat is gewoon als jij een aanvraag hebt gedaan voor een subforum en als dat er dan komt (moet aan eisen voldoen) dan moet er ook een lijst worden opgesteld met eventuele submods en daar kiezen de moddies 2 mensen uit..
Bij mij is dat dus totaal niet gebeurd, op VP moesten de mensen het zelf uitzoeken en dat was een regelrechte ramp om een tweede persoon te kiezen, Sylleke was de eerste persoon en de 2e persoon moest gekozen worden, iedereen wilde, groot probleem, toen heb ik een aantal suggesties gedaan, ook al had ik me niet opgegeven als submod en toen vroeg later in een PB Sylleke of ik de 2e submod wilde worden..
Van Im, dat wilde ik zo graag op bokt hebben, ik heb het met de proeven geprobeerd, maar toen kwam het er niet doorheen en afgelopen april had ik het er met Nerwen over dat ik het weer wilde proberen, maar niet zo goed wist waar ik moest beginnen, toen hebben we er samen aan gezeten, een topic op FZ geopend, gezorgd dat we aaan alle eisen voldeden en onszelf tot submods benoemt en dat vonden de moddies goed.. Nerwen is nu gepromoveerd naar echte mod van Im en ik ben dus alleen Submoddie op IM, want het is daar niet druk, en je vangt geen vast publiek.