Robin__ schreef:Binnen 1 dag vind je er geen hoor Marjolein...
Idd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Robin__ schreef:Binnen 1 dag vind je er geen hoor Marjolein...
Meliaforever schreef:Maar ik ging er niet meer heen voor me plezier. Waarom zou ik hem dan nog houden?.
(hoop ik
) je hebt ook nog de manege..
Meliaforever schreef:
Robin__ schreef:
maarja en verder nog gesprongen op supertje (grote b) Springt echt fijn echt een kannjerte
Felies_xx schreef:Meliaforever schreef:Maar ik ging er niet meer heen voor me plezier. Waarom zou ik hem dan nog houden?.
jaah ooke daar heb je ook gelijk in .. maarjaa..zo erg is het niet je overleeft het wel(hoop ik
) je hebt ook nog de manege..
ik overleef ut wel .. ZOver ik weet van wel
Jen_2oo6 schreef:Ja ok daar heb je wel gelijk in.
Vandaag naar paardjes geweest lkkr gesprongen met de bokkende shetlander pff vreselijk maar wel grappig gelukkig was het al weer voorbij naar een paar grote bokkjesmaarja en verder nog gesprongen op supertje (grote b) Springt echt fijn echt een kannjerte
EN MORGEN KRIJG IK GRATIS ACRIEL NAGELs
Want mijn nicht doet dat en er was nieuw product dus ga ik morgen mee met haar naar oisterwijk en daar laten zetten gratis (model)
echt vet stoer
maja ga kamer opriumen en slapen morgen tot 10 over half 5 op school zitten
... We gingen ook door Oostenrijk, was echt mooi om te zien met al die bergen enzo, wat ook doorliep naar Italie, wat dus ook erg mooi was om te zien, maar jammer genoeg heb ik totaal niet kunnen slapen in de bus.... was veel te krap, zaten we daar met 60 mensen in 1 bus , wel dubbldekker, maar toch
.... Zit wel bij een heel erg leuk gastgezin dus dat is al toppie
... Alleen wat minder is dat zij niet zo vaak uitgaat,...
,balen dat ze niet zo vaak uitgaat

doei meisj tot morgen
heeft het nut om bij te lezen ?