zou er erg blij mee zijnhttp://bokt.nl/markt/ad/152990/amsterda ... rijd-paard
Het zijn oude foto's op de advertentie ik ga binnen kort nieuwe foto's er in zetten.
Ik weet niet of dit hier mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou er erg blij mee zijn
Ze vraagt het nu vooral via via...
ben daar erg blij mee!
. Kies er nu voor mijn instructrice 2x per week te laten rijden. Dan betaal ik er liever voor, dan dat er iedere keer weer een vreemde op stapt. Misschien een tip voor diegene die nog zoekende zijn. Heb je ook geen geneuzel en troep in je zadelkast
. Wil natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren, maar de "bijrijders" van tegenwoordig hebben nogal een eisenpakket. Dan denk ik ga dan gewoon naar de manege, lekker opstappen en wegrijden.
) "ow mag ik dat van jou niet, dan ga ik toch lekker daar rijden want daar mag ik "dat wel"
(Daarna was ze ook niet meer welkom overigens... Ging over zelf hindernissen bouwen wat niet veilig was)....
(maar ik ben te kieskeurig en te verwend...)
Deetjeeuh schreef:Mensen, nog do's of dont's? :Q

Ben een paar keer meegeweest met iemand die een paard had.... Maar ik was het op zo veel punten niet met haar eens.... (Paard stond op beton, weinig stro "eet ie toch weer op"... Shetlander, ja die poept weinig, dus 1x in de 3 weken de stal doen is wel goed :S
ik vind 24/7 op stal gewoon een soort mishandeling) en snap echt wel dat je met kleigrond minder kunt doen dan wij op zandgrond, maar hier proberen ze het nog...Dus moet nog steeds een keer afspreken om een keer met haar mee te gaan! Ben wel benieuwd... Wel al meteen gezegd dat mijn paard sowieso nooit gaat verhuizen (in de winter is het hier gewoon te beperkt door de kleigrond, maak ik mijn paard niet happy mee... maar minimaal een paar uur per dag naar buiten vind ik gewoon moeten...)
)
Helemaal happy en zij ook volgensmij. Heel gezellig met haar gehad!