Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:10

Citaat:
@ Alfi2010 : dat bestaat niet ... Of je moet bitloos, zadelloos, ... bedoelen, maar dat heeft ook niks met Natural Horsmanship te maken. (je kan best NH-gericht met je paarden werken met bit & boomzadel & ijzers & dekens & ... ;) ). Maar maakt niet uit .. ik vroeg naar haar ervaring, maar die weet ik dus nog niet :+

Ik weet ook wel dat NH geen kledingstijl is of een speciale kledingstijl heeft. Ik bedoelde het meer als grapje. In de trant van als je western rijdt heb je vaak een westernhoed en westernlaarzen etc aan. En misschien dat dat meisje "in NH" rijdt en zich dan verkleed als paard om zo paardnatuurlijk over te komen. Zag een soort van circus act voor me. Beetje flauw misschien en ongepast hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:12

Haha, ok, sorry, had ik niet door :')
Ik neem soms dingen ook te snel, te serieus op hoor .. Zeker over het NH-wereldje, omdat er al genoeg onzin over wordt verteld. Zo had ik daarstraks ook iemand op stal die de opmerking maakte "zo, heb jij een flashy zweep" en daar heb ik ook heel serieus op gezegd "dat is geen zweep" .. Die wist ook niet waar te kijken, en toen dacht ik ook "oliebol, niet zo handige reactie :+ ".

@ lschaap11 : jij ja :j Omdat je op reactie zit te wachten. Probeerde me even voor de geest te halen in welke situatie dat ook alweer was :+

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:14

Oh oke, haha
Het is zo raar als je dan een heel verhaal gaat vertellen terwijl je het niet eens tegen mij heb :')
Dus vandaar.
Ik was inderdaad ook opzoek naar een verzorgpaard/verzorgpony/bijrijdpaard/bijrijdpony of hoe je het ook wil noemen.
Naja, had dus iemand gevonden op marktplaats.
Hebben we dus contact op genomen via de mail, hartstikke leuk, heel wat informatie uitgewisseld.
Toen vroeg zij of ik dan volgend weekend ( nu inmiddels dit weekend ) langs wou komen om te komen kijken. Nou super natuurlijk, voorstel gedaan om zaterdag 5 januari af te spreken, of dat goed was. Nouja, ik heb dus niks terug gehoord. Ik weet nou niet of ik wel of niet moet komen en of ze überhaupt wel of niet geïnteresseerd is, ze heeft niks meer van zich laten horen. Het is nu bijna een week geleden, heb nog wel wat hoop, dus ik blijf nog hopen dat ze nog snel een mailtje stuurt.

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:19

Aha, nu volg ik weer :Y)
Je hebt alleen dat ene mailtje gedaan om af te spreken, een week geleden? Zou er nog eentje achteraan doen, gewoon heel vriendelijk, of ze jouw vorig mailtje heeft gehad en dergelijke. Soms loopt er wel eens iets mis, en meestal helpt zo'n mailtje dan wel. Als je het gewoon vriendelijk houdt lijkt me dat ook geen probleem, ik heb er toch nog nooit problemen mee gehad ;)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 22:20