m'n bijrijdster is nu 2 weken op vakantie dus we kijken daarna wel even m.b.t. bijdrage, had gister niet echt een gepast moment kunnen vinden om het erover te hebben.. Dus nog maar even laten bezinken van beide kanten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Elise_0o ik vind het ook spannend hoor, je geeft toch een kostbaar bezit ' uit handen '. denk zelf ook met alles 'oh als ze maar niet dit doet. of het andere zadel pakt want die past niet meer (maar nog niet mee naar huis genomen), of dat zadel pakt en dan een dressuurdek eronder legt want dat staat zo leuk, of als ze maar niet die pony laat hangen met het afspuiten. Dus ben ook een beetje een vervelende eigenaar denk ik want ik whatsapp dr 100x van tevoren met de gebruiksaanwijzing toen ze de vorige keer zelf ging.
m'n bijrijdster is nu 2 weken op vakantie dus we kijken daarna wel even m.b.t. bijdrage, had gister niet echt een gepast moment kunnen vinden om het erover te hebben.. Dus nog maar even laten bezinken van beide kantenTis inderdaad verder wel echt een super gezellige meid en helemaal waus van die pony, en heeft gister weer erg leuk ermee gereden, pony vind d'r ook echt leuk en da's ook wel fijn
Beauty26 schreef:Ik kom hier ook maar even binnenvallen.... wij zoeken ook een betrouwbare bijrijdster/verzorgster... maar díe zijn niet zo makkelijk te vinden voor onze merrie met gebruiksaanwijzing. Tja het Is een pittige & dominante tante, en zoeken daarom iemand met lef, doorzettingsvermogen, en ervaring! Maar dat Is nog niet zo makkelijk te vinden.