Oke thnx ik kan me echt druk om de meest onnozele dingen
xOtje
Geplaatst: 08-07-13 00:55
Vandaag een mailtje eruit gegooid waar ik niet veel van verwachtte. Toch kreeg ik een mailtje terug, maar bleek helaas te jong..
_SimoneSG
Geplaatst: 08-07-13 08:31
xOtje schreef:
Vandaag een mailtje eruit gegooid waar ik niet veel van verwachtte. Toch kreeg ik een mailtje terug, maar bleek helaas te jong..
Ah , wat jammer!
Juuultjee
Geplaatst: 08-07-13 08:39
Ik voel me nu echt een geluksvogel.. Mijn zus had een verzorgpony voor mij geregeld waar ik nu ook nog steeds plezier aan beleef Ik heb haar aangestoken, ze had NOOIT wat met paarden en nu is de vriend van m'n verzorgpony haar verzorgpony We gaan er dus soms samen heen.
neem een schriftje en maak op de 1e blz. een lijstje van regels waar jullie het beide mee eens zijn (eventueel met je ouders er bij) . en zet in het schriftje wat je gedaan hebt etc.
nee maar wel bij elkaar ... stel jij maakt de waterbak schoon (als dat nodig is) en je zus doet het nog een keer ... beetje zonde ... en simpele regels zoals ruim je zooi achter je kont op etc. kan altijd .
Jeeeeej Mag komende woensdag zondag en die woensdag verzorgen en dan vier weken daarna kijken of het klikt met rijden dus ga,hopen dat het klikt enzo
Carrera97
Geplaatst: 08-07-13 15:20
Ik had heel veel mazzel. Ik was helemaal niet op zoek naar een pony om te kunnen gaan bijrijden. Op de manege kwam een tinker staan (ik vond hem gelijk al helemaal leuk) maar al snel verhuisde hij naar een andere stal. En niet lang daarna werd ik gevraagd of ik hem wilde rijden , 2x in de week. Ik mocht er alles mee, een superleuke stal, hij kan L2 dressuur, springt met gemak 1.25, je kan er gerust 7 uur mee op buitenrit en hij houdt van crossen. Dus nu rijd ik al 7 maanden de geweldige tinker van (@bokt) Calanddra
Ik wist van een meisje uit mijn klas dat haar moeder een paard had , en dus vroeg ik meer als grap of ze misschien een verzorgster zocht. Nou mag ik volgende week komen, dus ben benieuwd of het wat wordt! Hele onverwachtige wending van mijn zoektocht!
Ik heb ook iedereen met paarden die ik kende gevraagd of ze nog iets wisten, en dan kwam ik bij veel adressen uit. Maar ik wist nooit dat ik verder zou komen met een simpel wappje , dan een hele uitgebreide mail te typen.
Hahah, tja. Mijn manege ligt 20 minuten vanaf hier fietsend af. Dus dan zou het echt in het gunstigste geval moeten uitkomen zou ik daar iets kunnen krijgen. Verder wil/kan ik niet verder dan 30 minuten fietsen. Ik wil voorkomen te zullen moeten stoppen als school weer begint
Nja, had vandaag iemand hier gemailt. Klonk leuk, stond goed. (Verder had ze geen advertentie etc.) Maar weer iemand die 18 jaar en ouder zocht. Ik had die stomme leeftijd en ik haat het dat andere het voor mij verpesten. Klinkt raar dat ik het zo over mezelf zeg, maar volgens mij ben ik een uitzondering. Iemand die wél verantswoordelijks gevoel heeft.
Dat probleem heb/had ik dus ook telkens. Ik snap het aan de ene kant wel, maar het is toch frustrerend als mensen denken; oh die is 13, die kent geen verantwoordelijkheid. Daarbij hoeft niet elke 18 jarige verantwoordelijks gevoel te hebben lijkt me?
Ik moet nu ook zo'n 30/35 minuutjes fietsen heb ik berekend, maar ik heb het ervoor over maar als het verder zou zijn zou ik ook in de problemen komen ivm met school en ik wil liever ook niet in me eentje terugfietsen in het donker langs een niet al te drukke weg, ben niet zo'n held namelijk .
ik heb ook super moeite met een verzorgpaardje vinden
de buurburen (buren van de buren) hebben wel een paar paardjes staan maar daar ben ik een jaar geleden heen gegaan en toen zou ze informeren bij de eigenaren nooit meer wat van gehoord! ik wil het nu nog een x proberen maar ik ben echt een schijterd