Ahg zonde van je fiets!!Wel goed excuus nu om gebracht te worden met auto.Word morgen toch snert weer.
Oehh heb een goed bod gehad op me fototoestel!! 800,- euro maar moet er wel een leuke van terug kopen. Het liefst een nieuwere versie of een betere!!Heeft iemand een idee?
Jaa,maar er zitten nog aantal extra dingen bij zoals een lens etc wat ook 250,- euries bijna gekost heeft en camera 3 maand geleden ook 800,- dus al over de 1000,- voor een camera van 3x gebruikt bij wijze..Dus wacht nog even af
lelanie: waarom heb je eigenlijk geen onderschrift/avatar/profiel? ik vind het zelf altijd leuk, om dat te lezen enzo maar bij jou is er niets te lezen
Dirkje,doe hem weg omdat ik er niet mee omkan gaan.Constant ruzie met de instelling.En inmiddels al 20x boekjes oid doorgelezen Ik heb geen profiel voor sommige mensen.En je kan hem niet sluiten voor bepaalde mensen.Daarom heb ik hem niet ingevult
trouwens.. vannochtend weer naar de dokter voor mn ogen heb weer iets anders mee gekregen en mag minimaal 1 week mn lenzen iet in Bril op dus.. maar meot ook de hele dag (ja dus ook in e lessen) een zonnebril op echt te erg dus
Haha leuk toch, zonnebril.. Zit nu nog op school. Pauze, hierna nog GS en dan uit..
Ga vanmiddag wel rijden, of het moet nu nog heeel anders worden. 'T is telkens droog en dan een dikke bui, maaar ach. Net ook heerlijk natgeregend, vond t best chill
Zover hoef ik dan niet te lopen Ik denk ik maar een halve km
Das wel relaxt die 1 km Ann Vesra staat 2 km van me huis vandaan, dus gisteren in die storm kan ik makkelijker naar haar dan naar amarat en tara (wat meer dan 10 km is)