[HK] De liefste miepjes van de wereld deel 11

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Irismacho

Re: [HK] De liefste miepjes van de wereld deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:19

Mies en ik hebben vergadering gehad, en we are back Haha! Of je dat nou zo leuk moet vinden weet ik niet, maar dat jullie het even weten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:20

Blij dat je terugbent Iris Haha!

Hoe gaan je examens? Lachen

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:20

Ik ga nu werken!
Succes vanavond Ier!
Ann, dan verwacht ik dat ik vanavond de foto's kan zien *LOL* ...
Ah.. Jans... trusten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:21

Ojah, maar ik ging naar bed Clown

Werkze Li!

Kusje

Edit;
Ik ga toch maar niet, ben nu wel wakker denk ik Clown
Ik ga een Flash Animatie maken Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-05-07 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Irismacho

Dus vertel eens even. Hoelang ben ik weg geweest? Half jaar ofzo?? WOOOW. Dus ik heb vast erg veel gemist, nou nog even achterkomen wát. Ik heb namelijk niet zo'n zin om meer dan 100 pagina's te lezen hihi!

Miiessy

Whahahaha Schijnheilig tis maar ff dat je het weet he Knipoog

Irismacho

JanS, examens gaan erg goed! Zoals het er nu naar uitziet slaag ik zeker! Nog 2 te gaan, dus moet wel lukken. Aaah weet je hoe blij ik ben als ik dat diploma heb Pling

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:22

Miiessy schreef:
Whahahaha Schijnheilig tis maar ff dat je het weet he Knipoog

Go jij! Go jij!

Anoniem

Hee Mies Haha!

Iris;
Je hebt niet heel veel gemist hoor, af en toe gemekker en gezeur, weet niet of je het al door had dat er een aantal miepjes waren gegaan, (je weet vast wel wie Tong uitsteken ) en dat er ook weer een paar terug zijn en dat dat weer heel gezellig is? Haha!

Anoniem

Irismacho schreef:
[***], examens gaan erg goed! Zoals het er nu naar uitziet slaag ik zeker! Nog 2 te gaan, dus moet wel lukken. Aaah weet je hoe blij ik ben als ik dat diploma heb Pling

Yippie Haha! Go jij! Go jij!

Miiessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:24

Pff k moet wel weer helemaal in het ritme komen Scheve mond was k het tog mooi bijna verleerd Schijnheilig

maare hoe gaat het met de miepjes hier?

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:24

Robin en Laura gingen weg? Of niet Tong uitsteken Haha. Ik kijk wel even wie ik voorbij zie komen gewoon. Clown

Zijn er nog meetings geweest ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:26

Mies; met dit miepje gaat het goed Haha! Alleen moe Clown

Iris; Yep die gingen weg, en Laura & Lien zijn weer terug Ja Heel verhaal, weet het zelf ook niet precies Knipoog
Ehm.. ik en Shaar zijn naar Breda geweest in December en hebben Liza ontmoet Lachen

En ehm.. Clown We proberen nog steeds te plannen Tong uitsteken

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:27

haha, oke Clown Dat plannen is dus al een tijdje zo? HAHA. Ja dat van Breda heb ik nog meegekregen.

Ik ga in de zomer 8 dagen met vriendin naar Texel Haha! En misschien mogen Mies en vriendin van haar ook, aaaah leuk, heb er zin in Lachen

Maaar ik moet even mijn kamer opruimen dus reageer wat trager.

Miiessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:30

gelukkig dan mar janS Knipoog

K gaat ff een broodj eten en dan naar mn paardj Schijnheilig

Jaa Miesj heeft een nieuw paardj Haha! Salutic Schijnheilig
Dus tot vanmiddag Haha!
Xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:32

Ruimze Iris! Kusje

Veel plezier Mies! Wil wel ff horen he over Salutic Haha! Als je weer terug bent Knipoog

Ik ga ff morren met Flash, alleen dat programma loopt om de haverklap vast als ik meer vensters open heb, dus ik sluit er ff een paar af

Kusje Lovers

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:35

Nou daar komt mn verhaal Tong uitsteken

Maandag: 8uur vertrek naar Parijs Haha! we waren er ongeveer 2 uur/half 3, dus we hebben lekker doorgereden Lachen
Toen kwamen we in bij het hotel... Verrotte kamers Clown
5 trappen opgesjouwt Clown
2 2persoonsbedden en 1 1 persoons Clown
ik moest in een 2 persoonsbed met een vriendin.
Maarja, toen de badkamer Clown
die is ongeveer 1 bij 2 Meter Clown als je wou douchen moest je over het toilet heen stappen Clown en je kon er maar met 1 tegelijk in Clown
en donderdag toen we ff vrijetijd hadden gingen we ff bij de jongens in de kamer kijken, en die hadden echt zo'n relaxde badkamer Bloos! en lekkere bedden
echt stom Tong uitsteken
Maarja, toen kregen we onze metro passen en gingen we daar een soort speurtocht doen Clown

Toen gingen we eten, was niet echt super Clown maarja..
Toen naar de sacre coeur, 200 nogwat trappen op Clown en beneden stonden allemaal van die negers die je dingen gaan aansmeren Clown
En toen kwam de terugreis.. Lopend Scheve mond
verdwaald, 2 uur lang door parijs gestreunt.. gevolg: Annemiek heeft een blaar onder der voet Scheve mond
12uur 's avonds thuis volgende ochtend 7 uur eruit

Dinsdag:
7 uur wakker worden en ontbijten, lekker croisantje, vies pistoletje Clown
Toen gingen we naar de Arc de Triomphe, met de lift naar boven Clown maar was er al is geweest en iedereen zat ohh wat mooi, maar ik vond het niet zo boeiend meer Clown Maar was wel leuk Haha!
Toen lopen over de champs elysées, Au, dat doet pijn als je een blaar hebt Clown
haha en toen ff in eenn groot park gezeten, maar ik was doodop (was natuurlijk ook ziek geweest 3 maanden, en een conditie van nul Knipoog) Ging eerst nog mee naar het rodin museum omdat we daar een opdracht voor school moesten doen en daarna mocht ik naar het hotel om even een slaapie te doen Lachen 2 uur geslapen ofzo was wel ff lekker want ik was zo sago die ochtend Clown
Had de dome des invalides gemist (Graf van Napoleon) Louvre (waar we niet naar binnen gingen) en de Notre dam gemist, maar dat bleek niet zo heel boeiend.

Toen gingen we eten in Quartier latin, wij gingen de eerste pizzeria in die we zagen, was best duur en pizza was niet echt super, maar we hadden honger en dan smaakt alles Tong uitsteken
Toen hebben we ff lol gehad op de Pont Neuf toen we moesten wachten tot half 10 voor de boottocht over de seine Tong uitsteken
Toen de boottocht Lachen was heel leuk Haha! alleen wel koud Clown
toen waren er ook nog van die kneuzen die onwijs hard gaan poedersuiker als we onder een brug kwamen Clown
Maar er waren wel problemen met de boot die veel te laat kwam haha Tong uitsteken
toen waren we weer iets van half 1 thuis
en moesten we weer 7 uur eruit.

Woensdag: Ontbijt
Toen met de trein naar disney Tong uitsteken
eerst was 1 meisje haar metro kaartje vergeten en moest weer terug naar het hotel Tong uitsteken
en toen hadden we een halte gehad en moesten we over stappen, was iemand zn tas vergeten Nagelbijten / Gniffelen maar er zat alleen maar eten in, maar ze gingen toch terug, tas weg.. nja wat wil je je bent in een stad Clown
Toen in disney, bleek dat volgens hen de kaartjes niet waren betaald! was dus wel zo, maar ze wouden het niet geloven Nagelbijten / Gniffelen reisbureau gebeld, we sturen ze de rekening op Clown want we hebben toch moeten betalen Nagelbijten / Gniffelen
In Disney was het heel leuk Haha! veel op bankjes gezeten enzo Clown maar ook leuke dingen, alleen waren bij veel attracties lange rijen, maarja,
19.00 weer eten in die wijk, dit keer lekker eten, maar een vieze pedo ober Tong uitsteken
Toen de eiffeltoren Haha! was doodsbang om helemaal naar 3 hoog (helemaal boven) te gaan maar daar viel het eigenlijk wel mee Haha!
1 uur thuis, 7 uur op Tong uitsteken

Donderdag: half 8 eten
We waren in groepen verdeeld en wij moesten om 8.15 weg en de 2e groep half uur later :S
we gingen naar la defense, moderne kantoren wijk Tong uitsteken vond er niks aan Clown we zijn alleen naar de supermarkt geweest, en we hadden maar een half uurtje Clown
maarja, toen naar Musée d'Orsay, museum in een oude station hal, met beelden en impressionistische schilderijen, maar ik vond het terras en het gebouw zelf leuker dan de kunst, maar het was wel mooi Ja
De tweede group ging naar het louvre

Toen gingen we eten in een onwijs leuke tuin iets Tong uitsteken lekker in de zon gelegen beetje muziek geluisterd Heerlijk Tong uitsteken
Toen centre pompidou, was niet echt wat aan Clown allemaal kinder gekrabbel wat moderne kunst moest heten Clown was een schilderij en dat was wit met aan de rechterkant een gele streep Clown
en ook zo'n soort kinder tekening met van die bezems al handen en voeten Clown
maarja, ik zat met een vriendin ff op een bankje, en daar waren ook een oude man en vrouw, en die man loopt weg, en laat een scheet Clown wij konden onze lach niet inhouden dus wij maar snel weg Clown
Toen mochten we vanaf 16.00 iets voor onszelf doen: WINKELENNNN Haha! heb alleen niets gekocht Clown

Toen Naar het hard rock café om te eten, lekkere hamburger met patat Lachen
Toen 2 uur voor ons zelf om lekker op te tutten voor het uitgan Haha!
We zouden eerst om 8 uur al weggaan naar uitgaan :S maar dat is natuurlijk veel te vroeg Clown Dus hadden we langer en we zater trouwens ook tot 8 uur en langer in het restaurant Clown
maarja, toen gingen we half 11, waren er kwart voor, ging pas om 11 uur open Clown dus ff een kwartier gewacht, en toen nar binnen, Echt onwijs hip was het Haha!
eerst was het wel saai want toen waren we nog de enige, lekker op de banken gechilt Tong uitsteken
Toen kwamen er nog 3 andere scholen en toen werd het leuk Haha!
waren half 4 thuis, 8 uur eruit Clown
je kan je dus wel voorstellen hoe ik er gisterochtend uitzag Clown

Vrijdag: 8 uur opstaan
doodmoe
moesten we ook nog is nar zo'n stomme begraafplaats Clown
waar jim morrison ligt Clown was wel saai, maar had echt zin om naar huis te gaan dus ik liep heel hard door Clown
Toen gingen we 1 uur naar de bus, en daar was lekkere airco Lovers In de bus eerst geslapen, 2 ker gestopt en lekker bij de mac gegeten Haha!

En nu ben ik weer thuis en heb lekker heel veel pijn aan mn voeten die nu 5 blaren hebben haha Clown
maar nu hoef ik lekker niks boeiends te doen alleen maar beetje hangen Maar het was echt zooo leuk gewoon Haha!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:36

Miiessy schreef:
gelukkig dan mar janS Knipoog

K gaat ff een broodj eten en dan naar mn paardj Schijnheilig

Jaa Miesj heeft een nieuw paardj Haha! Salutic Schijnheilig
Dus tot vanmiddag Haha!
Xx

heb je der gekocht?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:41

halloooooo

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:43

heeey! Doei!

Ier ga je dan helemaal stoppen met lonan? Gaaaap

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:47

morgeee Lachen

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:48

Heee Miepjess!
Jaaaaa Mies en Iris are back Haha!
IK zag je nog in walibie he Mies? Tong uitsteken
Leuk Ann Haha!

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:49

lilykashmir schreef:
Oeh, lekker Marlene! *LOL* Ik wil ook wel appelflappen Haha! ! Ach, heb je toch weer even flink kunnen lachen toch Haha! ?
ThnQ Marlene! De reden waarom ik niet start met hem.... tjah, veel mensen vragen dat eigenlijk Tong uitsteken ..
Maar eigenaresse gaat na de zomer met hem starten, ik handbal (A1 selectie) op zondag en werk op zaterdag, verder zit ik volgend jaar in examenjaar, dus het gaat hem allemaal niet worden ... Het lijkt me stiekem toch nog wel erg leuk hoor! Maar als eigenaresse ook starten gaat, is het niet zo handig voor haar denk ik als ik ook ga snap Haha! ?

Haha ja ik snap, beetje lastig!
Maar als je ooit de kans krijgt, DOEN Haha!

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:56

Maar ik ga winkelen en daarna even naar Thunder! DoeiDoei Kusje

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:56

Klinkt heel gezellig ann! Haha! jammer van je blaren.