Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
! 
?
' Maar Thunder vindt water zo doooooodd eng, en ik zat zonder zadel 
Dus ik vanuit galop op de water straal af, en ik denk nu springtie erover
En vlak voor de straal remt ie heel snel, en rent heel hard weg. Dus zo een paar keer, mr niet eraf gevallen. Dus op een gegeven moment vond Thun het leuk worden en sprong vrolijk over de straal heen. Totdat de straal hem te hoog werd om over heen te gaan, en te eng om doorheen te rennen. Dus toen stijgerde hij vlak ervoor, en sprong heel scheef over de straal, met als gevolg dat ik er naast stond hahaha 

Ik wil ook wel appelflappen
! Ach, heb je toch weer even flink kunnen lachen toch
?
..
... Het lijkt me stiekem toch nog wel erg leuk hoor! Maar als eigenaresse ook starten gaat, is het niet zo handig voor haar denk ik als ik ook ga snap
? 

Nu stonden er dus 2 bruine kisten (zo'n soort bovenstuk van een kast met verschillende lagen met schoolgym!) naast elkaar onder de hindernis. En voor mijn les zijn er nog 2 springlessen, en daar vonden ze het echt allemaal eng haha, sommigen hebben erg lang voor die hindernis gestaan voor ze er eindelijk over gingen
En ik had van mijn paard ook wel van dat gezeur verwacht, maar het boeide hem niks! Vloog er zo overheen!
Gelukkig was mijn paard ook in een erg voorwaartse bui haha, dat helpt

Ik hoop voor je dat het weer een beetje goed blijft!..
?
? 

!!

maareh, heb je mn sms nog gehad?