Denk niet dat het gebroken is... Maar ben zo bang dat het een pees is ofzo.. als het een pees is dan zijn we gewoon zoo de lúl En nou net nu alles weer veel beter ging
ok weltrusten ik heb trouwens iemand die ik niet ken die me msn door aan het sturen is met de melding dat ze me toe moeten voegen :S hoe wazig kan iets worden ?
goedenavond miepjes heeft even bijgelezen, maar is de helft al vergeten klote mies van winona.. hoop voor je dat het geen pees is dat is nml behoorlijk klote volgens mij heee ik sta ook op die lijst nummer 19. maaar ik sta er in hahaha ben bij de vuurwerkshow in scheveningen geweest. me vader heeft een camera en daar kan je instellen speciaal voor vuurwerk.. nou ik kan dat dus niet.. want je zit allemaal streepjes maarja
Hoi Hoi Absoluut niet geslapen.. zometeen naar winona en dan naar het ziekenhuis... nog ff met de eigenaar gebeld en de kans is groot dat ze een paar dagen daar moet blijven vanwege opservatie... ben benieuwd! Dan ga ik nu maar is ff bijlezen want gister stond mn hoofd er niet egt naar