Thunder4ever schreef:veel suc6 pattypaard en we willen wel foto's he?
owja en ook van mij een prettige kerst iedereen!
morgen weer lkkr Thunder rijden
't heeft niet geholpe

me moeder heeft wel gefilmt..maar geen foto's gemaakt (kan wel met digi filme van de tv

Ik vond 't echt slecht gaan! Met losrijden was ze superfris..keihard draven, helemaal niks ontspannen steeds wille bokken,, heb heel wat bokpogingen moeten doorstaan

Naja, toen moest ik als 3e rijden en Dita is soms nogal bang in de bak als ze alleen is. Maar nu viel het wel mee en werd ze sloom, het frisse was eruit

Anderen vonden het allemaal wel goed gaan, maar ik niet. Kwam ook door mezelf...maar me lesgever las voor en die zecht dan al wat je bij de F + A en daarna moet gaan doen als je pas bij de E bent(en je rijd linksom) Dus was wat dingetjes al vergeten

Toen ik de 1e keer moest aangaloppere voelde ik iets van dat ze niet zou gaan..dus ik tikte haar bij met de zweep en toen Bok

2e keer zonder bok aangegaloppeerd

Ook schrok ze soms van het zonlicht in de bak en werd ik soms verblind..was aan het rijden maar zag helemaal niks

Ik ben 6e geworde.. heb wel een rozet die ik nog niet had

Achteraf bleek dat het niet eerlijk gegaan was bij de jury!

Hij had de pony's erop uitgekozen, de pony's die hij mooi vond lopen bijv. werden 1e en 2e.. hij keek niet naar hoe wij op de pony's reden bijv. (of niet zo erg)
Ook heeft tie veel te hoog gejureerd vind ik...punten die niet eens klopten(vind ik dan

Het enige commentaar wat ik had was verzet bij het aanspringen in de galop(met de bok)
Anderen zeiden ook dat ik vaak op het verkeerde been heb gereden,, dat stond er helemaal niet op en fouten zoals een lijn niet recht ook niet

Naja,,kortom geen eerlijke wedstrijd!
(Diegene die nu eerste was, daarbij was de pony ook keivaak geschrokken enz. klopt toch helemaal niet..ze had voor de rest ook niet zo goed gereden, anderen beter in ieder geval maarja niks aan te doen he)
Sorry voor mijn gezeik!!