Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cherell0 schreef:ik heb vanmiddag mijn pupil ontmoet , zij was ook al lang aan het zoeken .
er komt heus wel ooit iets op je pad , gewoon je ogen en oren goed open houden ... en een beetje brutaal zijn .
cherell0 schreef:ik vind het tot op zekere hoogte onzin die leeftijd ...
ik deed op mijn 6e/7e samen met een vriendinnetje (zelfde leeftijd) al alleen de pony's (waren wel shetjes )
en ik heb nu een meisje van 12 onder mijn hoede genomen (en ja ik vind het niveau wel om te janken )
maar ik laat haar best veel alleen doen en houd er een schuin oogje op.
als niemand meer een 12 jarige wil laten leren , kan je op een bepaald punt ook de 16jr. (die ook midden in de pubertijd zitten en met jongens etc. bezig zijn) ook niet meer rond laten lopen ...
maar goed dat zal een oneindige discussie zijn vermoed ik .
ik vind het leuk om jonge mensen wat bij te brengen mits ze luisteren , ik vind het niet erg iets 100X uit te leggen maar als je zegt dat je het snapt moet het ook wel goed gaan (of bijna goed) .
en ik heb een hekel aan afspraken niet na komen of liegen .
Daniekexx schreef:cherell0 hier wil ik je voor bedanken ook dat je me van alles leert klopt mijn verzorgings niveau is/was niet hoog maar alles kan je leren.cherell0 schreef:ik vind het tot op zekere hoogte onzin die leeftijd ...
ik deed op mijn 6e/7e samen met een vriendinnetje (zelfde leeftijd) al alleen de pony's (waren wel shetjes )
en ik heb nu een meisje van 12 onder mijn hoede genomen (en ja ik vind het niveau wel om te janken )
maar ik laat haar best veel alleen doen en houd er een schuin oogje op.
als niemand meer een 12 jarige wil laten leren , kan je op een bepaald punt ook de 16jr. (die ook midden in de pubertijd zitten en met jongens etc. bezig zijn) ook niet meer rond laten lopen ...
maar goed dat zal een oneindige discussie zijn vermoed ik .
ik vind het leuk om jonge mensen wat bij te brengen mits ze luisteren , ik vind het niet erg iets 100X uit te leggen maar als je zegt dat je het snapt moet het ook wel goed gaan (of bijna goed) .
en ik heb een hekel aan afspraken niet na komen of liegen .