Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tezza56 schreef:Ik zoek er ook nog een,
Want bij de vorige leek ook een leuke pony,
alleen wou die dus écht niet meelopen uit de wei en stond dan gewoon stil, of ze rende en sleurde je mee, ben dus mee gestopt, dus zoek nu wel een pony waar ik écht een klik mee heb, alleen zijn die moeilijk te vinden...
En ik ben best wel lang (1.60) dus zoek nog wel een paard waar ik niet snel te groot voor wordt...
En op marktplaats heb ik ook nog geen reactie gehad,
En bij de meeste mensen krijg ik geen antwoord terug als ze een verzorgster zoeken..
Maar ik blijf verder zoeken!
s1993 schreef:tezza56 schreef:Ik zoek er ook nog een,
Want bij de vorige leek ook een leuke pony,
alleen wou die dus écht niet meelopen uit de wei en stond dan gewoon stil, of ze rende en sleurde je mee, ben dus mee gestopt, dus zoek nu wel een pony waar ik écht een klik mee heb, alleen zijn die moeilijk te vinden...
En ik ben best wel lang (1.60) dus zoek nog wel een paard waar ik niet snel te groot voor wordt...
En op marktplaats heb ik ook nog geen reactie gehad,
En bij de meeste mensen krijg ik geen antwoord terug als ze een verzorgster zoeken..
Maar ik blijf verder zoeken!
ik vind 1.60 écht niet lang...
sharintje1 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een hyve gemaakt voor mensen die een verzorgpony zoeken of die een bijrijdster zoeken.
Willen jullie a.u.b. lid worden?
Dit is de link:
http://verzorgpony-gezocht.hyves.nl/
Groetjes Sharine
sharintje1 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een hyve gemaakt voor mensen die een verzorgpony zoeken of die een bijrijdster zoeken.
Willen jullie a.u.b. lid worden?
Dit is de link:
http://verzorgpony-gezocht.hyves.nl/
Groetjes Sharine
xMoreill schreef:Ik heb deze advertentie op Marktplaats staan, hanteer een goede volgorde, ik zal even wat belangrijke punten hieronder neerzetten, met deze advertentie had ik dezelfde dag nog een reactie, en de volgende dag ook nog 1.
1. Stel jezelf voor (naam, leeftijd, woonplaats)
2. Geef je reden aan (waarom je een verzorgpony/paard zoekt)
3. Typ je gegevens (lengte, gewicht, vervoersmiddel)
4. Typ je ervaringen (wedstrijdervaring, aantal jaren etc)
5. Geef aan wat voor paard/pony je zoekt (bijv. sportpaard/koudbloed/recreatie etc)
6. Geef je doel aan (wedstrijden rijden, alleen verzorgen etc)
7. Je beschikbaarheid (dagen, aantal keren per week)
8. Groet netjes af, bedank voor het lezen en noteer telefoonnummer en/of email.
(je hoeft deze volgorde niet precies aan te houden natuurlijk, maar met deze gegevens kom je denk ik wel ver. Ik heb mijn vorige verzorgpony (4 jaar gereden, M springen, L2 dressuur en L cross geworden, ze stond 4/5 km verderop ook) ook op deze manier gevonden)
9. Belangrijk, plaats foto's!