Deetjeeuh: te ver weg zeker voor jou?
Hahaha.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha.... 

en dan ook nog meer richting zeeland...
Je zoekt ook echt iemand die je paard door wil trainen, ik denk dat je heel veel geluk moet hebben om die in "verzorgstervorm" te vinden. Ik zou er wss een beloning aan verbinden, aangezien je wel eisen hebt (en die je ook moet hebben hoor, daarover geen twijfel).
Ik zie niks geks aan je advertentie, hoewel het wel over kan komen alsof je al verstand van rechtrichten moet hebben. Misschien ook begeleiding aanbieden, dan wordt de drempel minder hoog als je er nog geen kaas van hebt gegeten

bromfiets schreef:Gave haf JastiehorseIk zie niks geks aan je advertentie, hoewel het wel over kan komen alsof je al verstand van rechtrichten moet hebben. Misschien ook begeleiding aanbieden, dan wordt de drempel minder hoog als je er nog geen kaas van hebt gegeten
) en vind Haflingers hartstikke leuk, maar heb niet gereageerd om bovenstaande reden inderdaad, van rechtrichten heb ik niet bepaald verstand
Ben er pas net een maand mee bezig! Ga de advertentie wel even aanpassen..
Ik denk dat als je er bij zet wat je hier boven hebt gezet er wel mensen gaan reageren ( Waaronder Narya
)
Het zou kunnen schelen als hij zelf een advertentie zet, het valt in ieder geval te proberen nietwaar!