Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanel1985 schreef:Ik had graag nog wel een antwoord gehad nochtans, eenitra?
Staat bij u 2 maal per maand gelijk aan minstens 12 per maand?
Want dan denk ik dat ik op t school is terug wiskundeles moet pakken
chanel1985 schreef:eenitra: een paar keer maands?
paar keer staat gelijk aan 2 keer.
Mijn halve stal mag 3 à 4 keer rijden PER WEEK en als ik vakantie en examens heb heel de week.
Dat is toch iets anders als 2 keer per maand, moet je dat zelf niet toegeven (maar iets toegeven is blijkbaar moeilijk voor jouw, zegt veel over jezelf)
Staf: amen to that!
Sees schreef:Eenitra waarom ben je zo...boos tegen alles en iedereen hier? Natuurlijk mag je je eigen mening hebben daar is het een discussieforum voor maar ik vind jou af en toe behoorlijk lomp tegen mensen uit de hoek komen. Dat is toch nergens voor nodig?
vuurneon schreef:Hier heb ik de bijrijdster gewoon de stalsleutel gegeven; ze heeft wel 2 vaste dagen ivm controle van paard maar de overige dagen mag ze lekker heen hoor!
Klusjes? Neuh, maar ze pakt zelf dingen op. Dus ik hoef niets te vragen
eenitraM schreef:Maargoed, mijzelf keer op keer open en bloot moeten geven waarom IK het absurd/gekkenwerk/abnormaal vind om een bijrijder te laten betalen omdat jij de kosten (niet/amper) kan dragen, of omdat je geen tijd hebt, of omdat je in de knoop zet en het misschien in de toekomst wel beter gaat en daarom je paard niet wil verkopen, houd ik me nu op de achtergrond.
Sees schreef:Eenitra waarom ben je zo...boos tegen alles en iedereen hier? Natuurlijk mag je je eigen mening hebben daar is het een discussieforum voor maar ik vind jou af en toe behoorlijk lomp tegen mensen uit de hoek komen. Dat is toch nergens voor nodig?
Sees schreef:Idd Stef, mijn bijrijders en ik zijn tevreden met de situatie en dat is het enige dat telt, toch?
Prisca schreef:Sees schreef:Eenitra waarom ben je zo...boos tegen alles en iedereen hier? Natuurlijk mag je je eigen mening hebben daar is het een discussieforum voor maar ik vind jou af en toe behoorlijk lomp tegen mensen uit de hoek komen. Dat is toch nergens voor nodig?
Ik dus ook en vrij respectloos.... paard is voor haar een wegwerp artikel. Dus als het niet meer kan betalen verkoop je hem toch?. Hup de handel in maakt niet uit waar die terecht komt want het scheelt geld bla blabla geen dieren liefde proef ik hierin.
stef schreef:vuurneon schreef:Weet je wat ik ook wel een interessant idee vind? Betalen in natura (nee geen 18+); zo zie je als bijrijdster ook direct waar je geld heen gaat.
Hoe bedoel je dit precies?
stef schreef:vuurneon schreef:Weet je wat ik ook wel een interessant idee vind? Betalen in natura (nee geen 18+); zo zie je als bijrijdster ook direct waar je geld heen gaat.
Hoe bedoel je dit precies?
Ceriadwen schreef:Ik had ook aangegeven dat ze niet hoefde te mesten of whatever, en dat doet ze ook zonder klagen. Alleen is ze wel van het aanpakken en dus zijn we inmiddels bijna spinnenragvrij, met als resultaat dat er duizenden dakloze spinnen door mijn stal krioelen.. heel fijn.