Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_D_H schreef:haar ervaring en zo
en dat ze een paardje zoekt om te verzorgen en heel mischien te bereiden
ze is wel een jaartje jonger als de minimumleeftijd die ik voor mezelf had gezegd...
maar het is het proberen waard
nu hopen dat ze niet te ver weg woont
, stuur me maar een pb en wie weet.. Hihi
R.X. schreef:Aan de andere kant vind ik het wel logisch dat je een bijdrage kan geven voor dat je gebruik van het paard en de spullen mag maken.
Zelf ben ik ook op zoek naar een fijne gezellige bijrijdster, ik vraag er niets voor, maar ik zou het wel waarderen dat ze iets een keer uit zichzelf geeft, in welke vorm dan ook als gebaar.
Nu heb ik het geluk dat we zelf 3 pony's hebben, maar als ik vroeger, toen ik nog geen eigen paardjes had zo'n aanbod had gekregen, ook al moest ik er iets voor geven, dan wist ik het wel!
R.X. schreef:Hé daphne1997a, dat is grappig, komen we elkaar hier tegen!
Ben benieuwd wat jullie van elkaar vinden, enne we hebben er nog 2, maar het gaat vooral om de grote.
Maar als je het leuk vind mag je ook dingen samen met de andere paardjes doen, moet je maar zien wat je leuk vind.
), toen ik even daar aan het rijden was en het erg leuk had met het paard werd aangegeven dat ik ook wel kon helpen in het huishouden (niet in die woorden, maar ze vroegen of ik niet regelmatig de ramen kon wassen en dergelijke) maar dat heb ik toen niet gedaan en toen vonden ze dat ik elke keer dat ik kwam rijden (wat wel een paar keer per week was en ik mestte ook de stal en het paardje kreeg verder van niemand aandacht) wel een bedrag kon geven (dat hoger lag dan op de manège) want immers moest ik op de manège ook betalen om te rijden. Toen moest ik stoppen van mijn ouders ... Begrijpelijk, maar wat je dan als 12-jarige voelt ... Ging er met mijn fietsje naartoe, weer of geen weer, gaf al mijn liefde aan het dier en dan krijg je ineens dat op je bord ...
Ze ging hem al missen
Maar zondag komt ze terug
[***] vind haar lief en ze heeft ookal eens op [***] gereden en dat ging helemaal niet slecht, al denk ik wel dat ik haar meer plezier doe door haar gewoon wat op [***] te laten hobbelen, dan het echte rijden met [***], maar wilde gewoon even zien hoe ze reed en hoe ze reageerde op dingen enzo, in een manègeles is het toch maar achter elkaar hobbelen uiteindelijk (bij onze lessen dan toch
). En dat zit wel goed, en ze zal ook geschikter zijn voor met [***] wat dingen te doen. We gaan gewoon rustigaan doen, veel oefenen met sturen in de piste en dan rustig aan eens naar buiten en dan zien we wel hoe het loopt. Ik ga werken met hindernis- en schrikparcourtjes enzo, zowel vanaf de grond als van in het zadel. Dus we hebben nog wel onze bezigheid