Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KoudbloedKim schreef:Mariz:[/b] Ja, jij hebt geluk.En misschien ook wel een hele lieve, makkelijke pony?
Dat scheelt ook een hele hoop.
Een pony waar bijna iedereen zo op kan stappen vindt vaak veel sneller een bijrijdster dan een complex paard als Kim.
afijn 2 gevonden, het uit handen geven ging redelijk goed, maar elke keer zeggen ze kort vtv af, ze gaan niet om met mijn spullen zoals ik zou willen, ze worden in korte tijd gedaan e.d. Plots het bericht dat er 1 de komende 6 weken niet kon
op zoek naar andere hulp, maar niets noppes nada, als ik als tiener zo'n kans zou krijgen, om zonder vergoeding zomaar een paardje te kunnen doen, zou ik hem met 2 handen aangrijpen
maar de tijden zijn veranderd, dat is me wel duidelijk geworden
.Rijden kon ik niet en voeten uitkrabben ook niet maar uit de box halen,knuffelen en borsteltje kon er zeker wel vanaf.Moest wel iemand ritselen met een auto want fietsen ging ook niet

.Maar goed,alles heeft ze voors en tegens.Vind het fijn dat ik nu iemand heb die zelf eigen paard heeft gehad...is zelf op haar eigen paard ook pietlut geweest.Ze houd zich dan ook netjes aan de afspraken en is erg lief voor mijn paard...niet te beroerd om werk aan te pakken.Echt fijn 
) 

Een ander vroeg 70 per maand voor 2 x per week, maar had tevens de eis dat ik zou moeten meebetalen voor hoefsmid + DA-kosten. Ben gek zeker.