SecretLIN schreef:@ vanpolen1234
Jeetje ik heb echt respect voor je als ik zo al lees wat jij voor je verzorgers deed ze met de trailer naar het bos toe brengen en hun lekkere buitenritjes laten maken en zelf bij de auto wachten? of ze gewoon lekker laten rijden enz
Sjonge waar vind je ooit iemand die dat met zijn paardjes laat doen woonde je hier maar in de buurt dan wou ik ze echt zeker komen helpen..heb zelf sinds kort een eigen pony..gewoon lekker aan huis staan maak ik ook buitenritten mee moet zelf niet aan een verzorgster denken vriendin van me wou me overal wel mee helpen maar die zie je ook niet als ze niet mag rijden..
Ik wou vroeger altijd verzorgpaarden ging me echt niet om het rijden poetsen en stallen mesten vind ik zelfs leuk om te doen, ook nu met mijn eigen pony geniet ik dr van als ze weer in een schone stal kan staan..
Ik begrijp heeel goed hoe en wat jij bedoeld met de verzorgers hoor ik vind het gewoon knap dat je steeds mensen de kans blijft geven, ze moeten eens dankbaarder zijn helemaal voor iemand die zoveel voor ze doet...
Bedankt voor je reactie.
Maar zoals je hier onder leest schijnt het bij deze jongeren nooit goed genoeg te zijn ze willen paard rijden, wedstrijden rijden, leuke uitjes maken met je paardjes, maar niet te veel tijd er in steken, want ze hebben nog zoveel andere dingen te doen.
erg jammer, maar helaas kost paardrijden e.n.z veel tijd.