ik verzorg 3 paarden 
met Snowy (shet) mag ik vrijveel: rijden/wandelen/losgooien/vrijspringen/wassen/poetsen etc. (rijden doe k trouwens niet meer, af en toe nog in de buitenpaddock zonder zadel en hoofdstel) ik mag ook vriendinnen meenemen als de eigenaar het maar weet (als die lichter zijn dan mij mogen ze er vaak nog op ook. Als er op stal kleine kinderen rondlopen mag k die er vaak ook even opzetten (k moet er dan wel bij blijven, maar het is een echte kinder pony)
Met Orvik (FJord) kan ik nog niet zo heel veel, alleen losgooien en uit de wei halen, maar dat heeft een reden. Hij is een erge heethoofd & schrikt snel. Ook is hij in december opnieuw ingereden en heeft in die tussen tijd een aantal maanden stil gestaan. de eigenaar is bezig om hem weer goed te rijden. Daarna mag ik er als het goed is ook op.
Met Valeida (KWPN) Kan ik eigenlijk nog niks, alleen losgooien en poetsen. HIer zit ook een rede achter
jong, fel, soms onberekenbaar, niet al te lief naar andere paarden (in het begin kon niemand, behalve de eigenaar, in de boks komen) het is wel de bedoeling dat ik hier over 1 tot 1½ jaar op ga