Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liies_x schreef:Je kan beter eerst iets op sites gaan kijken
en dan pas langs de deuren gaan!
Neptunus schreef:Ik heb mijn verzorgpony ook zo gevonden , maar dat is alweer bijna 10 jaar geleden.
ben ook samen gegaan met een vriendin, moet je vertellen..
we hadden al de zowat de hele straat gehad ( waar boerderijen staan ) maar niemand zocht een verzorgster, ik wilde dus omdraaien maar mijn vriendin wilde nog 1 deur langs gaan..Nou ja uiteindelijk dan toch maar gedaan en met succes, rijd/verzorg daar in juni alweer 10 jaar !
Shannonnekke schreef:Neptunus schreef:Ik heb mijn verzorgpony ook zo gevonden , maar dat is alweer bijna 10 jaar geleden.
ben ook samen gegaan met een vriendin, moet je vertellen..
we hadden al de zowat de hele straat gehad ( waar boerderijen staan ) maar niemand zocht een verzorgster, ik wilde dus omdraaien maar mijn vriendin wilde nog 1 deur langs gaan..Nou ja uiteindelijk dan toch maar gedaan en met succes, rijd/verzorg daar in juni alweer 10 jaar !
Wouw. heb je geluk gehad
Vogeltje90 schreef:Jaa hartstikke goed![]()
Maar ik ben daar weleens bij jullie in de buurt, mijn achternicht woont in Deventer en zij rijdt ook paard.. En voor mijn gevoel zijn er echt super veel maneges daar in jullie buurtmisschien kan je pensionstallen/maneges langsgaan? Mn achternicht is ook bijrijder en heb al verschillende adressen van haar meegemaakt!
SuzanLarissa schreef:ik ben ook gewoon rond gaan vragen en bij de eerst bij mij in de wijk , vonden ze het fantastisch dat ik was langs gekomenen ze is nou ook mijn vrzg paardje