Langs de deuren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shannonnekke

Re: Langs de deuren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 09:28

tnx Haha!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 10:09

En is er wat van gekomen? Lachen
Je tips geven heeft nu geen zin meer lijkt me..
Ik ben zelf ook bij mijn eerste verzorgpony naar de deur gelopen Nagelbijten / Gniffelen . De dochter des huizes had 2 ponies staan die nog niet verzorgt werden, maar ze waren van haar vader. Dus ze wilde het wel even vragen. Ik mocht mee naar de ponies, en de volgende dag terug komen. En zo is het mij ook gelukt Knipoog .
De pony die ik inmiddels rijd heb ik via een advertentie waarop je alleen kon bellen, toch gebeld en een afspraak gemaakt. En ik heb het prima naar m'n zin.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:30

Ik hebbriefjes in de bus gedaan. Durfde maar bij 1 huis aan te bellen, dat deed niet open Nagelbijten / Gniffelen
Uiteindelijk heb ik via marktplaats.nl mijn huidige vz-pony gevonden.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:24

ik ging vroeger ook altijd langs de deuren met een vriendin Bloos
moet zeggen dat we altijd succes hadden.

jullie hebben maar geluk met het internet, dat was vroegah niet Tong uitsteken Haha!

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 15:35

jaaa daar hebben we idd geluk bij. Internet.

Liies_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:39

Je kan beter eerst iets op sites gaan kijken
en dan pas langs de deuren gaan!

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:09

Ik heb mijn verzorgpony ook zo gevonden , maar dat is alweer bijna 10 jaar geleden.
ben ook samen gegaan met een vriendin, moet je vertellen..
we hadden al de zowat de hele straat gehad ( waar boerderijen staan ) maar niemand zocht een verzorgster, ik wilde dus omdraaien maar mijn vriendin wilde nog 1 deur langs gaan..Nou ja uiteindelijk dan toch maar gedaan en met succes, rijd/verzorg daar in juni alweer 10 jaar !

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:48

Liies_x schreef:
Je kan beter eerst iets op sites gaan kijken
en dan pas langs de deuren gaan!

heb ik ook gedaan. Als ik daar iets had gevonden wouw ik niet langs de deuren gaan.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:48

Neptunus schreef:
Ik heb mijn verzorgpony ook zo gevonden , maar dat is alweer bijna 10 jaar geleden.
we hadden al de zowat de hele straat gehad ( waar boerderijen staan ) maar niemand zocht een verzorgster, ik wilde dus omdraaien maar mijn vriendin wilde nog 1 deur langs gaan..Nou ja uiteindelijk dan toch maar gedaan en met succes, rijd/verzorg daar in juni alweer 10 jaar !

Wouw. heb je geluk gehad Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 04:09

Jeetje, dan heb je wel lef. Zou zoiets echt niet durven. Haha!

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 10:22

Noujaaa,, ik durf het eigenlijk ook niet. Dus nou ga ik over brieven in de bus doen.
Alleen als ik met een vriendin ben dan ga ik aanbellen...
Dit topic bestaat al wat lang, en ik ben nog steeds nietlangs de deuren geweest Tong uitsteken

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:01

Shannonnekke schreef:
Neptunus schreef:

Wouw. heb je geluk gehad Knipoog

Ik heb zeker geluk gehad Knipoog
Maar zonder mijn vriendin had ik ook niet gedurfd waarschijnlijk

RCHLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:58

ik was met mijn vriendin de pony aan het aaien we waren opweg naar de manege en toen kwam die eigenaar toevallig langs om wortels te geven.
alleen nu ben ik gestopt met haar :'(

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 18:23

Jammer...

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 17:46

Nounou.. Ik heb vrijdag een beetje rondgefietst in de buurt, samen met een vriendin van me, we waren eerst naar de goede vrijdag markt geweest. Ook erg gezellig.
Ik heb 4 brieven in bussen gedaan en 1 op de manege geplakt toen we 's avonds les hadden. Helaas nog geen reactie... Mijn vriendin heeft ondertussen wel een verzorgpaard misschien kunnen krijgen. Een kennis van haar vader heeft een paard op de manege staan en die mag ze verzorgen en berijden.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:46

Dat is best bitter denk ik, dat je vriendin nu wel een verzorgpaard heeft gevonden. Maar je kan dat ook in je voordeel gebruiken, wanneer zíj in contact komt met de mensen met paarden daar, kan jij dat dus ook, want je bent haar vriendin Lachen je vindt echt vanzelf wel wat!

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 19:03

Jaa, hopelijk wel. Maar toch wel balen dat het als maar niet lukt.
Ze heeft geluk dat diegene haar vader kende anders had ze er ook nog voor moeten betalen, voor het bijrijden.
Natuurlijk hoop ik dat iemand op de manege daar een bijrijder zoekt. Dan kan ik met mijn vriendin lekker samen gaan rijden, Maar anders had diegene al gereageerd.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:06

Ja, het is volgens mij best lastig om iets op de manege te vinden.. Lachen
Ken je geen mensen in het paardenwereldje die ook voor je na kunnen vragen enzo?

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 19:08

Heb ik al gevraagd. Helaas weten ze niemand. Maar zoveel paardenmensen ken ik ook niet die hier in de buurt wonen... Ik heb het iig aan de manege eigenaar gevraagd als ze iets hoort tegen mij te zeggen. En nog een paar paardenmensen. Maarjaa... Ik zeg zo tegen mezelf: Zet door!

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:12

Jaa hartstikke goed Haha!
Maar ik ben daar weleens bij jullie in de buurt, mijn achternicht woont in Deventer en zij rijdt ook paard.. En voor mijn gevoel zijn er echt super veel maneges daar in jullie buurt Lachen misschien kan je pensionstallen/maneges langsgaan? Mn achternicht is ook bijrijder en heb al verschillende adressen van haar meegemaakt!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:19

ik ben ook gewoon rond gaan vragen en bij de eerst bij mij in de wijk , vonden ze het fantastisch dat ik was langs gekomen Knipoog en ze is nou ook mijn vrzg paardje

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 19:55

Vogeltje90 schreef:
Jaa hartstikke goed Haha!
Maar ik ben daar weleens bij jullie in de buurt, mijn achternicht woont in Deventer en zij rijdt ook paard.. En voor mijn gevoel zijn er echt super veel maneges daar in jullie buurt Lachen misschien kan je pensionstallen/maneges langsgaan? Mn achternicht is ook bijrijder en heb al verschillende adressen van haar meegemaakt!

Oww leuk Knipoog
Jaa, dat was ik ook al wel eens van plan. Maar ik weet niet echt veel adressen van pensionstallen. Misschien weet je nicht het wel (zou je het voor me vragen?), maar misschien weet zei wel mensen die juist nog een verzorgster zoeken, ieder geval graag gedaan, als je dat voor me wilt doen.
Hoe heet je nicht eigenlijk?

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 19:56

SuzanLarissa schreef:
ik ben ook gewoon rond gaan vragen en bij de eerst bij mij in de wijk , vonden ze het fantastisch dat ik was langs gekomen Knipoog en ze is nou ook mijn vrzg paardje

Dan heb je zeker geluk gehad dat ze dat erg leuk vonden Knipoog

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:57

Angelique.. ze had een paard bij Tjoonk die Red heette.. ik weet niet of je die kent? Is alweer een jaar of vier geleden geloof ik, misschien wel langer.. Ik kan het misschien wel voor je vragen ja Tong uitsteken

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 20:49

Ik zit 6/7 jaar op manege Tjoonk.. maar ik ken haar niet... Misschien ken ik haar wel van gezicht, maar niet wist dat ze Angelique heet.
Ow, als je dat graag wilt doen. Ik heb ook een advententie op markplaats gezet Knipoog