Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zal voortaan wel wat vaker komen. 

Doeii

Maar het gaat al snel beter.
is dat ook weer allemaal af!

Leuk
Was der gebeurt dan dat ze je zo heeft laten schrikken? Wel beter dat ze nu fijn in der hals loopt!
Pattypaard schreef:Haaii LizaLeuk
Was der gebeurt dan dat ze je zo heeft laten schrikken? Wel beter dat ze nu fijn in der hals loopt!
En fijn dat ut gips deraf is!
Eh.. hier is er nog iemand bijgekomen; Hitime > Oftwel Ruth
Verder is der niet veel geloof ik..
Ik derheen. Bleek dat twee andere paardjes (waaronder een ruintje) die dag naar een andere wei (paar km verderop) waren gebracht. Tink zo overstuur dat ze dr vriendje verloren had. Madam was op de terugweg ontsnapt en dwars door het prikkeldraad een andere wei in gerend. Mijn zus kreeg haar niet meer te pakken. Ik ben rustig naar dr toe gelopen en Tink liep uit zichzelf richting mij & ik kon dr gewoon pakken. Paard helemaal bezweet: ze had de hele tijd aan de rand van die wei op en neer lopen rennen. Maar goed, ik paard uit die wei gepakt en mee over de weg naar huis, ze was onrustig maar ik liet dr gewoon lopen. Ze zag een zij-pad en voor ik het wist schoot ze daarin (heb geen grip, zat nog in het gips). Ik werd hardstikke kwaad op dr, maar ze draaide om en kwam in volle galop weer op me af, waarna ze langs me heen de weg weer op rende richting de wei. Op dat moment begon ik kei hard te janken, want ik wist dat als er een auto aan zou komen ik dr naar de slacht kon brengen. Gelukkig en heel toevallig stond daar de bewoner van t stuk grond waar Tink staat, hij kreeg dr te pakken en heeft dr met een lus om dr neus veilig naar huis gebracht.
Heb dr vandaag van de wei een stukje naar huis gegallopeerd
met dr halster en touwtje
Gelukkig ist toch nog goed afgelopen!