En ik mag alles met m doen eigk..
Wedstrijden rijdt ik niet met m maar verder naar het bos en alles mag wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wedstrijden etc... ik vind het altijd wel elkker dat de eigenaar niet bemoeid in dat soort dingen, en dat ik me eigen gang kan gaan met het paard, want ik weet dat het bij mij in goede handen is !!
wedstrijden, lessen, buitenrit..
zolang het maar geen kwaad kan voor de paarden!
Pienn schreef:Ow nu hing er ineens een briefje op de staldeur dak niet meer alleen op buitenrit mag

, weer een stal gevonden waar ik kan verzorgen. Er staan daar nu 2 Shetlanders, moeder en dochter. En nog een (halve) Engelse Volbloed. Zondag komt daar nog een paardje bij een 4jarige ras enzo weet ik nog niet. Maar ik mag van die eigenaresse alles doen. Ik mag iedere dag langs komen. Als ik zin heb om te mesten mag ik mesten heb ik geen zin dan hoef ik het niet te doen, ik doe het wel altijd
. Ik mag ze uit het land halen. Mag ze poetsen. Mag met moeder Shetlander naar buiten wandelen, of rijden. Het paard kan nú niet bereden worden doordat hij atrose in zijn rug heeft, maar als de bak er is en het gaat beter met hem mag ik op hem ook nog een rondje rijden. En die 4jarige merrie die komt mag ik rijden en de eigenaresse wil mij misschien zelfs met wedstrijden mee laten doen als er een klik is tussen de 4jarige merrie en mij. Dus ik word echt vrijgelaten op stal en krijg zo beetje het idee dat het mijn eigen paardjes zijn
.
Zo lang ik maar bij alles aan de veiligheid enzo denkt
Valiente schreef:Pienn schreef:Ow nu hing er ineens een briefje op de staldeur dak niet meer alleen op buitenrit mag
Wat vreemd, hebben ze ook een reden opgegeven?
Maar 2 dagen er voor zei ze nog iets anders.. dus ik had al een afs (om 11 uur) dat ze die dag daarna niet kon.. vond ik ook beetje onvolwassen..
.