Zo lijkt het mij een eerlijke deal. En ALS de pony of wat dan ook wordt verkocht, delen jullie gewoon weer de kosten. Toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zo lijkt het mij een eerlijke deal. En ALS de pony of wat dan ook wordt verkocht, delen jullie gewoon weer de kosten. Toch? AnneB schreef:Ben blij dat ik van mijn bijrijdster af ben....
....begin er nooit weer aan . pipeloi schreef:AnneB schreef:Ben blij dat ik van mijn bijrijdster af ben....
Idd hier nog 1....begin er nooit weer aan .
pipeloi schreef:@mellamoshan
Er zullen vast lieve aardige goeie bijrijdsters zijn alleen mijn ervaring was zeer slecht
daarom wil ik er nooit weer aan beginnen .
it_is_me schreef:Ik zou zeggen koop dat zadel zelf, immers heb je het tijdens het beleren zelf ook steeds geleend van die instructrice. En verder zeg je dat het perfect op het paardje ligt en nu voor een leuke prijs te koop is. Dus waarom niet?
Wat doe je eigenlijk zelf met het paardje, aangezien je er zelf niet op rijdt en een bijrijdster hebt?

__PrinCess schreef:maar dat het paard zonder haar geen beweging zou hebben is niet waar want ik bedoel het is graag of niet, en anders zoek ik wel iemand anders, genoeg mensen die een gratis bijrijdpaard willen.
Piaffe schreef:Wie heeft het hoofdstel betaald? En wie de lessen?
Ik kom uit Friesland waar het heel gebruikelijk is dat je gratis op andermans paard kunt rijden dus kijk er wel wat anders tegenaan. Hier is het meestal de eigenaar die voor de basisspullen zorgt en de ruiter die lessen/ wedstrijden ed betaald.