ook problemen met de baas van je verzorg paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Re: ook problemen met de baas van je verzorg paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:21

De eigenaresse van mijn vorige verzorgpaard was makkelijk, aardig, gewoon fijn. Ja

Er waren duidelijk afspraken, ik mocht komen wanneer ik wou. Maar het paard rijden niet, omdat het een beest van 1.72 was, niet altijd even makkelijk, eigenaresse rijd er Z mee dus is er ook wel zuinig op. Maar poetsen & los wel. Lijkt weinig, maar ik vond het heerlijk om te doen. Lachen Helaas moest ik stoppen ivm tijdgebrek.

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:07

De eigenaar van mijn vorige verzorgpony's, was ronduit verschrikkelijk.
Hij deed ze pijn (trok hij aan de oren) en al zulk soort dingen.
Af en toe kwam hij langs, 1 keer in de maand als het niet minder is. Als hij er dan was, aaide hij ze niet eens, maar liep een rondje in de stallen en ging naar binnen bij die vrouw waar de pony's stonden.
Tegen mij was hij gewoon 'normaal'.
Maar voor de pony's ....

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:27

de eigenaren van mijn vorige verzorgpaarden hadden zelf niet veel verstand van paarden.
ik had eerst nooit problemen met ze, totdat ze 2 jonge grietjes lieten komen om te verzorgen. die wisten ook niet al te veel van paarden (deden het bit verkeerd om aan het hoofdstel en reden daar dan mee, arme paardjes) door een rotgeintje kon ik daar weggaan. eigenlijk maar beter, want de sfeer was toch niet gezellig daar.

met de eigenaresse van mijn nieuwe verzorgpaard heb ik echt nooit problemen . ze is een schat van een vrouw en ik ben helemaal vrij en mag echt alles met vykan doen. ik hoef er ook niks voor te betalen en ik mag komen wanneer ik wil, echt super dus.

Valiente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:37

Valiente heeft godzijdank juist een hele fijne baas, elke keer is hij weer hardstikke dankbaar dat ik Valiente haar nodige aandacht geeft. Valiente en haar moeder zijn eens aangekocht voor zijn vrouw maar die is in haar werk gepromoveerd en heeft simpelweg te weinig tijd. Féde zelf heeft dus niet zo heel veel verstand van alles wat ik met Valiente onderneem maar vind het hardstikke interessant. We kletsen een boel en ik geloof dat hij in de tijd dat ik er nu kom al ontzettend veel heeft bijgeleerd. Vork

Maar ik kan het hardstikke goed met Féde vinden en ik mag ook daadwerkelijk alles met Valiente. Problemen met de baas dus zeker niet!!

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:09

De eigenarresse van de vz-pony die ik nu heb, is heel erg aardig, gelukkig Lachen
Zo'n eigenaar van mijn vorige vz-pony's hoop ik nooit meer te hebben!

Maar ja ik ben blij dat ik goed met haar (de eigenaresse mn vz-pony) kan opschieten!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:45

Met mijn vorige verzorgpony die eigenaar beloofde van allerlei dingen. maar kwam nooit waar.
Met mn verzorgpony's die ik nu heb.. Die is zo begripvol en die is juist blij dat ik daar de pony's verzorgt ! Haha!

manon_raisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 21:11

de eigenaresse van mijn verzorgpaardjes is hartstikke leuk voor haar paardjes, en ook voor mij Bloos Haha! haha, ze is heel aardig en het klikt goed..

Ik heb dus zeker wel geluk gehad denk ik

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:29

De eigenaresse van mijn vorige verzorgpaard was ook hardstikke aardig en kon ik het ook goed mee vinden. Wat het paard betreft was ik het niet altijd helemaal met haar eens, maar omdat het haar paard is, deed ik het ook op haar manier of ik had het er over met haar.

De eigenaresse van mijn huidige verzorgpony is ook hartstikke oké. Ik zie haar niet zo vaak, maar als ik haar zie is ze ontzettend aardig. En wat de pony betreft, ik ben zowat de enige die er wat mee doet en mag zelf weten wat ik er mee doe, zolang ik het maar verantwoord houd natuurlijk.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:17

Ik heb die problemen niet gelukkig Lachen

Met de eigenaar van mijn verzorgpaard kan ik het heel goed vinden, ze komt hier zelfs regelmatig op de koffie Ja . Een meningsverschil is nog helemaal nooit voorgekomen Lachen

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:57

Ik kan het opzich wel goed vinden met de eigenaresse van mijn verzorgpaarden. Maar kan ook soms de grootste ruzie met der hebben maar dat lost zich altijd wel op. Heb ook soms van die dingen de ene keer moet ik het doen en dan doet ze het weer zelf en de ene keer mag het wel en de andere keer mag het niet. Daar kan ik soms geen wegwijs uit worden maar de paarden zijn gewoon leuk. De eigenaresse beloofd ook dingen en komt het niet naar nou ja niet nakomen ze zegt steeds als ik er om vraag een andere keer. Maar verder als ze bij de paarden is als ik er ook ben is het wel gezellig en kunnen vaak om dingen lachen. Heb wel is gedacht ik stop er nu mee (is vaak als we ruzie hebben) maar de volgende dag is het dan weer heel gezellig en lachen we weer met elkaar. Moet wel zeggen dat er veel veranderd is in 7 jaar dat ik daar nu loop. Eigenlijk is het een soort zus geworden voor mij in die 7 jaar ze weet eigenlijk alles wel van mij (in ieder geval veel).

Garo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:05

blackpegasus schreef:
de eigenaren van mijn vorige verzorgpaarden hadden zelf niet veel verstand van paarden.
ik had eerst nooit problemen met ze, totdat ze 2 jonge grietjes lieten komen om te verzorgen. die wisten ook niet al te veel van paarden (deden het bit verkeerd om aan het hoofdstel en reden daar dan mee, arme paardjes) door een rotgeintje kon ik daar weggaan. eigenlijk maar beter, want de sfeer was toch niet gezellig daar.

met de eigenaresse van mijn nieuwe verzorgpaard heb ik echt nooit problemen . ze is een schat van een vrouw en ik ben helemaal vrij en mag echt alles met vykan doen. ik hoef er ook niks voor te betalen en ik mag komen wanneer ik wil, echt super dus.

Sorry dat ik dit zit te lezen. Maar Manuela, je weet dat wij ook erg blij met jou zijn.
OK dan! OK dan!

punkielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:23

Vervelend zeg!
Ik heb zo'n eigenaren niet. Zei zijn erg aardig, en ik mag zelf weten waar ik haar heen sjouw, als ze maar heel terug komt!
Heel fijn, maar toch vraag ik altijd even of ik bijv. alleen weg mag, het antwoord is altijd: Je doet maar, maar wel heel blijven.. Haha!

flubjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:20

Tja ik heb er ook 1 Tong uitsteken
Ik ken hem persoonlijk amper. Heb hem misschien 2x gezien.
Wel hebben we veel vrijheid.. Eigenlijk hebben we soort van
"Eigen" paarden zowat Bloos
Maar hij neemt het niet zo nauw als wij naar hem doorspelen dat
de paarden naar de smid moeten ofzo.
Kan wel een paar maanden duren voordat hij actie onderneemt.

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:03

Ik heb iets origineels Vork Ik mocht de man van de eigenaresse van m'n ex-verzorgpony niet. Die was altijd heel onaardig tegen mij en mijn vriendin, zei steeds tegen de eigenaresse dat we te jong waren en eigenlijk weg moesten en vond uit het niets dat we ineens een bijdrage moesten betalen. Dat terwijl ik het verder altijd naar m'n zin heb gehad daar..

Tinaaa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:15

hoii, ik had een tijdje geleden 2 hele leuke verzorgpaarden...
ik mocht alles eerst was het gratis maar omdat het 2e paardje erbij kwam moesten we (mijn zusje en ik) € 25 per maand gaan betalen...
dat vonden we goed omdat we gewoon mochten komen wanneer we zin hadden
dus wij betaalden dan € 25 per maand en alles ging gewoon goed...
maar we hadden altijd al problemen met die eigenaresse gehad...
we bleven bij die paarden omdat we vonden dat ze die paarden slecht behandelde
als ze bij het poetsen een stapje verzette kregen ze een schop of klap en dan nog hard ook!
Dus we bleven en we kregen overal de schuld van enzo...
als er iets kwijt was ofzo kregen wij gelijk de schuld en moesten betalen of gaan zoeken
terwijl wij dat gewoon netjes op de plaats hadden teruggehangen dus we wachtte dan eerst even tot we weer gingen en dan gingen we zoeken en soms dat hele hok voor haar opruimen
(paarden stonden achter op een erf)
en dan vonden we alles weer terug maar ze liet zelf alles slingeren...
njaa toen ik een keer bezig was in de stal brak die zaagselriek (was van plastic)
omdat ik perongeluk onder een mat bleef haken in de stal en dat ding brak gewoon
ik kon er echt niets aan doen dus ik stuur die eigenaresse (16 ofzo) een smsje wat er was gebeurt...
dus ze laat haar vader bellen en mijn moeder neemt op...
dus die vader helemaal boos enzo... dus mijn moeder zegt we betalen allebei de helft
want op stal kunnen dingen nou eenmaal kapot gaan enzo...
maar we moesten percé alles betalen ik wou dat wel maar het mocht niet van mijn moeder
dus we gingen onze spullen ophalen in de avond staat dat meisje er met haar vader en broer...
dus die vader helemaal boos en er zit een ander slot op dat hok enzo...
dus we konden onze spullen niet pakken en we kregen ze terug als we die riek betaalden...
dus mijn moeder zegt: ja de helft en dan gaan we weer weg
maar dat was niet goed we moesten percé alles betalen...
njaa de rest vertel ik maar niet dat is niet echt leuk om te vertellen

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:34

jeetje wat een verhaal lijkt me heel vervelend!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:27

heb je je spullen nog wel terug gekregen?

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:52

De eigenaresse van mijn verzorgpaard is hardstikke aardig Ja Er was meteen een klik. Vind het wel veel beter als je het ook goed kunt vinden met de eigenaresse, ik heb het namelijk ook anders meegemaakt. Maar deze eigenaresse is altijd heel aardig, mag van alles en ze vindt het helemaal geweldig als ik met haar paard bezig ben Lachen

Tinaaa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 13:43

ja, uiteindelijk heeft de boer van wie dat erf is onze spullen gepakt en bij ons thuis gebracht... maar we moeten nog steeds een paar teugels ophalen maar dat hebben we toch niet nodig nu maar ben wel benieuwd hoe het nu met die paardjes gaat... die ene was een haflinger van 8 en de ander was een veulen van 4 maanden die veel te vroeg was verkocht aan hun die sloeg ze gewoon keihard met een longeerzweep of gewoon zweepje als hij iets verkeerd deed...

merelj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:08

Eleandra schreef:
Ik heb gelukkig een hele fijne eigenaar. Vaste regels, maar ik heb ook veel vrijheid. Er wordt verantwoordelijk met de paarden omgegaan, dus nee ik heb die problemen niet. Erg moeilijk als je zo'n eigenaar van je vzpaarden hebt.

Mee eens, dat heb ik ook, vaste regels maar wel vrijheid.. en vrandwoordelijk met de paarden omgagaan.

Sietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:55

Ik heb niet ''echte'' problemen maar wel dat ik niet tevreden ben over de eigenaren.
Ik moet 15 euro per maand betalen..Oke lieve shet ik heb het er voor over maar ik kan niet op haar rijden eigenijk onzin dus..
Ook doen de eigenaren zelf echt niks...
En wij halen zelfs het hooi, voor mij is het zo best moeilijk werken maar gelukkig krijg ik wel alle vrijheid om met haar te doen wat ik wil maar toch..En in de vakanties moet ik een vervanger regelen als dat niet lukt doen hun dat maar dan word er alleen water gegeven en afentoe word ze op een groter stuk land gezet erg vervelend dus..

Ariane120

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:13

Lekker lastig allemaal,.. misschien gewoon goede afspraken maken met de eigenaren .. zien of dat misschien helpt?

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:36

Ariane120 schreef:
Lekker lastig allemaal,.. misschien gewoon goede afspraken maken met de eigenaren .. zien of dat misschien helpt?

Ik ben het hier helemaal mee eens, en wees daar duidelijk en wijk daar niet van af Go jij! Go jij!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:24

Garo schreef:
blackpegasus schreef:

Sorry dat ik dit zit te lezen. Maar Manuela, je weet dat wij ook erg blij met jou zijn.
OK dan! OK dan!

ojee, betrapt Bloos Tong uitsteken is toch niet erg dat je dit leest?

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:46

de eigenaar van mijn vz fries is ook meteen de stalhouder van waar mijn eigen friesje staat. Hij vind het super dat ik me bezig wil houden met zijn fries en heb absoluut geen problemenof wat dan ook met hem. Zou ook niet handig zijn, omdat hij ook de stalhouder is natuurlijk. Ben haar nu aan het inrijden en nu vooral bezig met longeren en stuur de eigenaar regelmatig een update via de mail, omdat hij er lang niet altijd bij kan zijn.
En verder is het op stal gewoon gezellig, omdat ik ook 1 van de pensionklanten ben Lachen