LadyElmira schreef:sundance11 schreef:Beetje raar verhaal over die bijrijdster.
Voor zover ik weet heeft ze altijd voor jullie klaar gestaan.
En er zijn van jullie kant ook uitspraken gedaan die niet helemaal kloppen. Maar goed bemoei me er verder niet mee.
Maar ik vind het wel een beetje banketstaaf dat je dit verhaal op bokt zet terwijl je weet dat je EX bijrijdster ook op bokt zit.
Succes met het zoeken van een nieuwe!
Nu weet haar Ex-bijrijdster ook dat ze dus niet helemaal begrepen heeft wat een bijrijdpaard inhoud. Verder is er duidelijk te lezen dat alles op een normale manier gaat en, dat niemand boos is op deze ex-bijrijdster. Er is dus niets aan de hand
hallo, ik had eigenlijk helemaal geen zin om hier op in te gaan! 1 ding is duidelijk dat de beleving (in het algemeen) tussen bijrijder en eigenaar van een paard heel verschillend is. Waar 2 vechten hebben 2 schuld, ik heb dingen fout gedaan maar hun ook. Ik ben TE eigen geworden en hun hebben mij TE eigen láten worden. We kunnen allebei met stront gooien maar daar wordt niets mee bereikt, en we zijn allemaal volwassen mensen dus lijkt mij dat ook niet nodig! Nogmaals wij denken beide totaal anders over dingen en dat zal ook niet veranderen, ik heb niets meer met hun van doen en hun niets meer met mij. Prima ieder gaat nu gewoon weer zijn eigenweg.
Ik heb nu gelukkig eindelijk een eigen paard en hoef niemand meer achterna te lopen met "mag ik alsjeblieft..."
er zijn een berg "jammers" over het verloop van de kwestie, maar uit eindelijk trekken wij hier allemaal leergeld van! --EINDE BERICHT--